کد خبر : 1821204 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 17:45 | 186.6K بازدید | 73 دیدگاه

اختصاصی ورزش سه

رضا اسدی اولین جدا شده قطعی پرسپولیس

هافبک دفاعی پرسپولیس تصمیم قطعی خود برای جدایی از این تیم را گرفته و مقصد او شرق آسیا خواهد بود.

رضا اسدی اولین جدا شده قطعی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی که در ابتدای فصل با انتقال پر سرو صدا قراردادی یکساله با پرسپولیس به امضا رساند اکنون در آستانه انتقال به شرق آسیا قرار دارد.

هافبک دفاعی شماره هشت پرسپوليس که در ابتدای فصل با پبشنهاداتی از سوی دو باشگاه پرسپوليس و استقلال مواجه شده بود، در نهایت شماره ۸ سرخپوشان را بر تن کرد.

اسدی که علیرغم انتقادات و هجمه‌هایی که متوجه وی بود، با ثبت ۴ گل و ۳ پاس گل یکی از بهترین آمارها را در خط میانی این تیم از آن خود کرده، اکنون قصد دارد چالش جدیدی را دنبال و به پیشنهاد ١.٨ میلیون دلاری خود در پایان فصل پاسخ مثبت دهد، تا اولین جدایی قطعی سرخپوشان برای فصل بیست و دوم لقب گیرد.

شماره هشت پرسپولیس با پیشنهادی خیره‌کننده‌ای از باشگاهی در شرق آسیا مواجه شده است. پیش قرارداد نیز برای او ارسال شده تا به زودی با امضای آن برای دومین بار مسیر خروج از لیگ ایران را در پیش بگیرد. او برای دو سال حضور در یکی از لیگ‌های شرق آسیا مبلغ نجومی ۱/۸ میلیون دلار را دریافت خواهد کرد که شامل دستمزد، آپشن‌ها و منزل مسکونی و خودروی شخصی نیز خواهد بود. هافبک پرسپولیس با توجه به ارسال پیش قرارداد یک هفته بیشتر برای امضا و پاسخ به تیم جدید خود زمان دارد و طبق ادعای نزدیکانش تصمیم نهایی‌اش را در اینباره گرفته است.

1693307

او قصد پذیرفتن پیشنهاد ارائه شده را دارد تا در پایان فصل، پیراهن شماره ۸ پرسپولیس را از تن در بیاورد و چالش جدید خود را در این لیگ شرق آسیایی دنبال کند.

این در حالیست که در ابتدای فصل تماشاگران پرسپولیس اصرار زیادی برای عقد قرارداد بلند مدت از سوی این باشگاه برای این بازیکن داشتند و نسبت به قرارداد یکساله وی انتقادات زیادی صورت گرفته بود. اسدی اما در نهایت با قراردادی یک ساله و طبق آنچه که ادعا شده به عنوان گران‌ترین بازیکن این تیم کار را استارت زد و اکنون در آستانه ترک باشگاه پرسپولیس است؛ موضوعی که باعث خواهد شد از انتقال او به تیم جدیدش، مبلغی به پرسپولیس تعلق نگیرد.

مدیربرنامه رضا اسدی خبر انتقال وی و پذیرش آن از سوی این بازیکن را تایید کرد و به این ترتیب اسدی پس از شش بازی باقی‌مانده پرسپولیس، لیگ ایران را ترک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها