کد خبر : 1821264 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 23:48 | 7.4K بازدید | 3 دیدگاه

رحمتی – پورحمیدی؛ دو گلر در اندیشه کسب جام

رحمتی امیدوار است که پورحمیدی سنگربان تیم او، در فینال جام حذفی روز خوبی را سپری کند.

رحمتی – پورحمیدی؛ دو گلر در اندیشه کسب جام

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورحمیدی یکی از مهره‌های مهم و تأثیرگذار آلومینیوم در این فصل بوده است. او علاوه بر اینکه تاکنون 12 بار در لیگ برتر موفق به کلین شیت شده و در این بخش دومین سنگربان برتر لیگ است، در جام حذفی نیز عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش گذاشته است.

پورحمیدی جوان در دیدار برابر پرسپولیس چند سیو خوب و مهم داشت و یکی از چندین عامل موفقیت آلومینیوم در راه رسیدن به جام حذفی بوده و حالا اراکی‌ها امید زیادی دارند تا این گلر جوان در دیدار فینال نیز در روز خوب خودش قرار داشته باشد.

در واقع پس از حضور سیدمهدی رحمتی بر روی نیمکت آلومینیوم، او نگاهی ویژه‌ای نیز به عملکرد گلرهای تیمش دارد. رحمتی به‌عنوان یکی از پرافتخارترین سنگربان‌های فوتبال ایران تاکنون 3 مرتبه به‌عنوان گلر جام قهرمانی حذفی را بالای سر برده و البته 3 بار نیز در بازی پایانی طعم تلخ شکست را چشیده است.

1708631

حالا سرمربی جوان آلومینیوم که از حضور یک گلر جوان نیز در ترکیب تیمش بهره می‌برد، آخرین توصیه‌های تاکتیکی را به پورحمیدی گوشزد می‌کند تا این سنگربان بتواند در دیدار فینال برای تیمش بدرخشد و رحمتی نیز برای چهارمین مرتبه جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

آلومینیوم در تاریخ 7 اردیبهشت و در دیدار پایانی جام حذفی به مصاف نساجی می‌رود. رحمتی به‌عنوان گلر سال‌های نه‌چندان دور فوتبال ایران و پورحمیدی به‌عنوان یک گلر جوان و آینده دار یک هدف را دنبال می‌کنند و آن نیز بالا بردن جام قهرمانی در دیدار فینال است.

دیدگاه‌ها