کد خبر : 1821308 | 05 اردیبهشت 1401 ساعت 10:52 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار حل اختلاف 280 میلیونی؛

تخفیف 160 میلیونی ورزشگاه مدرن به شهرخودرویی‌ها

مدیران آستان قدس رضوی از بسته‌ی پیشنهادی خود برای میزبانی شهرخودرو در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) رونمایی کردند.

تخفیف 160 میلیونی ورزشگاه مدرن به شهرخودرویی‌ها

به گزارش "ورزش سه" چالش میزبانی شهرخودرو در 3 بازی حساس خانگی باقیمانده تا پایان فصل کماکان پابرجاست و مدیران باشگاه اصرار بر میزبانی در خانه و ورزشگاه امام رضا(ع) دارند، البته با این تبصره که شهرخودرویی‌ها معتقدند که مدیران آستان قدس برای حمایت از تنها نماینده لیگ برتری شرق کشور باید پای کار بیایند و در هزینه اجاره‌ی ورزشگاه به تیم مشهدی کمک کنند و تخفیف بدهند.

موضع مدیران آستان قدس رضوی البته متفاوت است، آن‌ها می‌گویند باشگاه شهرخودرو از فصل گذشته 280 میلیون بدهکار است اما مدیران باشگاه مشهدی معتقدند که این بدهی مربوط به دوران مدیریت هیات فوتبال خراسان رضوی است و از طرف دیگر هم مدیران هیات فوتبال نیز زیر بار پرداخت بدهی نمی‌روند تا چالشی بزرگ این‌گونه شکل بگیرد.

در آخرین رایزنی‌ها و نامه‌نگاری‌های انجام شده، پیشنهاد میزبانی در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) با پرداخت 230 میلیون تومان به شهرخودرویی‌ها ارائه شده، آن‌هم در شرایطی که آن‌ها تهدید کرده بودند که در صورت عدم همراهی مسئولان استانی بازی‌هایشان را در کرج برگزار می‌کنند.

پرداخت 230 میلیون در واقع بدان معناست که مدیران آستان قدس رضوی تخفیفی 160 میلیونی را اعمال کرده‌اند، چرا که هزینه‌ی میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) از هر بازی، 130 میلیون تومان است اما حالا برای سه بازی مدیران این ورزشگاه به مدیران شهرخودرو اعلام کرده‌اند که 230 میلیون تومان بپردازند.

با توجه به اختلافات میان طرفین، سخت به نظر می‌رسد که سه دیدار حساس پایانی شهرخودرو برابر صنعت نفت، پیکان و فولاد در مشهد و در ورزشگاه مدرن انجام شود؛ چرا که بدهی 280 میلیون تومانی را نه مدیران شهرخودرو گردن می‌گیرند و نه مدیران هیات فوتبال که تیم در آن مقطع تحت مدیریت‌شان بوده است. همین مسئله باعث شده تا جنجال بزرگی درباره‌ی میزبانی شهرخودرو در مشهد شکل بگیرد.

دیدگاه‌ها