کد خبر : 1821458 | 06 اردیبهشت 1401 ساعت 10:56 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

چالش عبدی؛ از خودت عبور کن (عکس)

مهدی عبدی علی‌رغم اینکه بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل بوده عملکردی سینوسی داشته است‌.

چالش عبدی؛ از خودت عبور کن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس تهران شش هفته سرنوشت ساز را پیش رو دارد؛ هفته‌هایی که در آن سرخ‌ها مجال فرصت سوزی ندارند و باید حداکثر امتیازات را کسب کنند تا به لغزش حریف امیدوار بمانند.

سرخ‌ها در این فصل نیز خلا یک گلزن تمام عیار را در اسکواد خود احساس کردند. در سال‌های درخشان پرسپولیس در مسیر قهرمانی‌های متوالی دو آقای گل در این تیم بوده‌اند که طارمی دو فصل و علیپور یک فصل این عنوان را به دست آوردند اما در دو، سه فصل اخیر مهاجمی زهردار با پیراهن سرخ دیده نشده است.

البته نمی‌توان از توانایی‌های مهدی عبدی جوان که گل‌های بسیار مهمی به ثمر رسانده چشم‌پوشی کرد اما عبدی برای تبدیل شدن به یک مهاجم شش دانگ یا به اصطلاح "کار در بیار" باید کم نوسان‌تر باشد و هر فصل تعداد گل هایش در لیگ، حداقل دو رقمی شود.

عبدی تا اینجای فصل هفت گل به ثمر رسانده که آخرین گلزنی او به هفته بیستم مقابل مس رفسنجان برمی‌گردد و پس از آن چهار هفته متوالی در باز کردن دروازه حریفان ناکام بوده است‌.

مهاجم شماره ۱۶ سرخ‌ها فصل گذشته ۹ گل به ثمر رساند که اتفاقا گل‌های حساسی در هفته‌های پایانی که پرسپولیس در کورس بود به تراکتور، ماشین‌سازی و پیکان زد. عبدی تلاش می‌کند در شش هفته سرنوشت‌ساز پایانی از رکورد فصل گذشته خود عبور کند و علاوه بر بهبود آمار گلزنی، به تیمش برای فتح تنها جام باقی مانده فصل کمک کند.

 

1708878

دیدگاه‌ها