کد خبر : 1821477 | 06 اردیبهشت 1401 ساعت 12:02 | 16.7K بازدید | 3 دیدگاه

نیجریه به جای ایران در بازی های دوستانه آمریکا

تیم ملی نیجریه به جای ایران در بازی های دوستانه ای که در خاک آمریکا برگزار می شود شرکت می کند.

نیجریه به جای ایران در بازی های دوستانه آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، پیش از قرعه کشی جام جهانی به تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد حضور در آمریکا و انجام دو بازی دوستانه با تیم های مکزیک و اکوادور داده شد اما فدراسیون فوتبال این پیشنهاد را قبول نکرد و در نهایت نیجریه به جای ایران برای برگزاری بازی های دوستانه ای که در خاک آمریکا برگزار می شود انتخاب شد. برنامه این بازی های دوستانه از این قرار است:

مکزیک – نیجریه  (8 خرداد) 
آمریکا – مراکش (11 خرداد)
اکوادور – نیجریه (12 خرداد)
مکزیک – اروگوئه (13 خرداد)
مکزیک – اکوادور(16 خرداد)

تیم ملی فوتبال ایران به طور حتم اردویی را در روزهای فیفای پیش رو یعنی در خرداد ماه و در قطر برگزار خواهد کرد اما هنوز حریفان تیم ملی در بازی های دوستانه در دوحه مشخص نشده است که این کمی نگران کننده است. میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال پیش تر در برنامه فوتبال برتر گفته بود تا مسابقه دوستانه ای نهایی نشود خبر آن به طور رسمی اعلام نمی شود. از سویی خبرهای رسیده حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال قطر در تلاش برای تدارک تورنمنت چهارجانبه در دوحه است و یکی از تیم های شرکت کننده در آن نیز ایران خواهد بود، در این صورت فدراسیون فوتبال قطر بازی های دوستانه تیم ملی در فیفا دی خرداد ماه را طراحی خواهد کرد.

فدراسیون فوتبال در خصوص رد پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه با مکزیک و اکوادور حرفی نزده است اما میرشاد ماجدی در گفتگو با میثاقی به این نکته هم اشاره داشت که برخی از پیشنهادات ارایه شده دو سویه بنا به دلایل مختلف اجرایی نمی شود و باید منتظر ماند و دید که در نهایت خرداد ماه کدام بازی های دوستانه برای تیم ملی طراحی می شود.

دیدگاه‌ها