کد خبر : 1821555 | 06 اردیبهشت 1401 ساعت 18:55 | 12.2K بازدید | 6 دیدگاه

ماجرای عجیب فینال جام حذفی

پنجاه هزار هوادار نساجی در صف خرید بلیت!

بالاخره بعد از حرف و حدیث بسیار و در فاصله ۲۴ ساعت پیش از سوت آغاز فینال جام حذفی بالاخره سامانه بلیت فروشی به روی هواداران باز شد اما به دلیل تعداد بالای کاربران این سامانه پاسخگوی نیاز مشتاقان فوتبال نیست.

پنجاه هزار هوادار نساجی در صف خرید بلیت!

به گزارش "ورزش‌سه" هواداران نساجی و آلومینیوم چند روزی است که در بلاتکلیفی به سر می‌برند. در ابتدا محل برگزاری مسابقه نهایی جام حذفی ورزشگاه یادگار امام تبریز معرفی شد در ادامه و بعد از درخواست هر دو باشگاه فینالیست تصمیم گرفته شد تا بازی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود. 
اما هر چه گذشت اطلاع‌رسانی درستی از تعداد هواداران یا حتی برگزار شدن بازی در آزادی تهران وجود نداشت. قرار بود در جلسه یکشنبه شورای تامین و بعد از هماهنگی های لازم ماجرای حضور تماشاگران و تعداد آنها جمع بندی شود. اما تا ساعات پایانی شب گذشته و اعلام شهیدی مدیر کل وزارت ورزش حتی حضور هواداران هم در این فینال قطعی نبود. در ادامه مقامات سیاسی استانهای مازندران و مرکزی رایزنی‌های مختلفی را با افراد متفاوت داشتند تا بتوانند علاوه بر اجازه حضور تماشاگران تعداد آنها را از تعداد اعلام شده بیشتر کنند.

1709068

این تصویر مربوط به زمانی است که هواداران با وجود ظرفیت خالی ورزشگاه قادر به خرید بلیت نبودند

هواداران دو تیم از شب گذشته و بعد از اعلام در برنامه فوتبال برتر مبنی بر با تماشاگر بودن فینال حذفی خود را آماده تهیه بلیط کردند اما هر چه گذشت اعلام رسمی فروش بلیط و سهمیه ها انجام نشد. تعداد هوادارانی که به صورت برخط در سایت حضور داشتند از چند صد نفر حالا به بیش از ۵۵ هزار نفر رسیده است.
به دلیل ترافیک بالا سایت از دسترس خارج شده و به نظر می‌رسد پاسخگوی این تعداد از هواداران نیست. علاوه بر این در ابتدا جایگاه های وی آی پی و طبقه های پایین قابل خریداری نبود و با این که ظرفیت خالی را نشان می داد توانایی انتخاب صندلی یا خرید بلیط وجود نداشت.

تاخیر در باز کردن سایت فروش بلیط باعث شد تا هواداران زیادی نتوانند برنامه ریزی مناسب را برای سفر انجام دهند و در کنار این تهیه بلیط در حال حاضر تقریباً دور از دسترس است باید دید چه فکری به حال از دسترس خارج شدن سامانه فروش بلیط یا تعداد مجاز هواداران که هر دو تیم وعده آن را به هواداران دادند می‌افتد.

1709067

تعداد کاربران برخط پنجاه هزار نفر. انتظار کی به سر می‌رسد؟

دیدگاه‌ها