کد خبر : 1821605 | 06 اردیبهشت 1401 ساعت 23:45 | 16.8K بازدید | 18 دیدگاه

شروع توفاتی سیتی؛ شب دشوار رئال مادرید (عکس)

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسرسیتی خیلی زود دروازه رئال مادرید را باز کرد و گابریل ژسوس برتری را دو برابر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، 6 سال قبل تقابل رئال مادرید و منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در استادیوم اتحاد با تساوی بدون گل تمام شد، اما امشب تیم انگلیسی خیلی زود توانست کهکشانی‌ها را مغلوب کرده و دو بار به گل دست یابد. در همان دقیقه دوم این دیدار بود که ریاض محرز با حرکتی تماشایی از سمت راست به داخل زده و ارسالی دقیق در بین مدافعان رئال مادرید و در مرکز محوطه جریمه داشت. 

کوین دی بروین در بهترین موقعیت ممکن حاضر بوده و با یک ضربه سر تماشایی توانست تیبو کورتوا را مغلوب کرده و خیلی زود گل اول منچسترسیتی را به ثمر برساند. کوین دی بروین که در مرحله قبل برابر اتلتیکومادرید نیز تک گل صعود تیمش را در استادیوم خانگی سیتی به ثمر رسانده بود، برابر دیگر تیم پایتخت اسپانیا نیز فعلا که درخشان بازی کرده و در همان دقایق ابتدایی موفق به گلزنی شده است.

اما در دقیقه 13 این بار دی بروین در نقش گل ساز ظاهر شده و ارسال او در مقابل دروازه به گابریل ژسوس رسید. با اشتباه بزرگ داوید آلابا، ستاره برزیلی در مرکز محوطه و به‌راحتی برتری سیتی را دو برابر و شب رئال مادرید را دشوارتر کرد. پیش از شروع مسابقه نیز به نظر می‌رسد شب دشواری در انتظار رئال مادرید باشد و حالا شاگردان پپ گواردیولا خیلی زود نشان دادند هدفی جز رسیدن به فینال لیگ قهرمانان ندارند.

1709121
1709122
1709123

دیدگاه‌ها