کد خبر : 1821703 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 14:50 | 6.5K بازدید | 7 دیدگاه

اکبرپور: استقلال شایسته قهرمانی است

بازیکن اسبق استقلال که اکنون به عنوان مربی تیم جوانان این باشگاه در آکادمی مشغول به کار شده، از امیدواری‌هایش برای دستیابی به قهرمانی آبی‌پوشان می‌گوید.

اکبرپور: استقلال شایسته قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش اکبرپور پیشکسوت استقلال درباره حضورش به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال جوانان این باشگاه گفت: همبازی سابقم در استقلال آرش برهانی از من درخواست کرد که کمک کنم. استقلال خانه من است و دوست داشتم در باشگاه باشم. روند تست‌گیری آغاز شده است و برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تیم‌های پایه استقلال را به موفقیت برسانیم.

اکبرپور در خصوص شرایط استقلال ادامه داد: امیدوارم آخر فصل استقلال قهرمان شود. تیمی که 24 هفته نباخته است و شش امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد، شایسته قهرمانی است. استقلال شش بازی سخت در لیگ دارد و باید با تمرکز کامل به میدان برود.

1709308

اکبرپور که پیش از این در گفتگویی از عملکرد وریا غفوری انتقاد کرده بود، با حضور در یکی از تمرینات آبی‌پوشان و گفتگویی که با کاپیتان این تیم داشت، به این سوتفاهم پایان داد.

اکبرپور راجع به عکسی که کنار وریا غفوری گرفت و به نظر می‌رسد با توجه به صحبت‌هایی که علیه کاپیتان استقلال کرده بود، سوء‌تفاهم بین او و غفوری برطرف شده است، اینطور توضیح داد: وریا کاپیتان استقلال است و می‌داند کسی که به‌عنوان پیشکسوت صحبتی می‌ کند، بحثش فنی است. دوست دارم وریا جام قهرمانی استقلال را آخر فصل بالای سر ببرد.

دیدگاه‌ها