کد خبر : 1821721 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 16:22 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

هم‌دستی سبز اراک و اصفهان علیه دو تیم شمالی؛

فینال موازی با جام حذفی با حضور زنان (عکس)

امروز ورزشگاه آزادی میزبان دو فینال خواهد بود؛ یکی بازی نهایی جام حذفی فوتبال و دیگری فینال لیگ بسکتبال.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بیشتر توجه ها معطوف به دیدار نساجی و آلومینیوم اراک برای کسب جام حذفی است اما علاقمندان به توپ و تور منتظر یک جدال دیگر هستند؛ بازی دوم فینال بسکتبال بین تیم های شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان.

شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر محسوب می‌شود که در یک جدال به یاد ماندنی با پرتاب استثنایی پری پتی ستاره آمریکایی اش موقق به قهرمانی شد. از آن طرف اما ذوب آهن با شرایطی ویژه پای به این بازی خواهد گذاشت.

ذوب آهن جزو چهار تیم لیگ بسکتبال ایران است که از بازیکن خارجی استفاده نمی‌کند و با اتکا به بازیکنان ایرانی خود پای به لیگ گذاشت و موفق شد به فینال این رقابت‌ها نیز برسد و حالا برای قهرمانی شانس خود را امتحان می‌کند‌.

1709323

در بازی نخست تیم شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۷۲-۶۴ به پیروزی برسد و حالا برای قهرمانی به دو پیروزی دیگر نیاز دارد اما ذوب آهن با ملی‌پوشانش به این سادگی‌ها تسلیم نخواهند شد.

ارسلان کاظمی، آرمان زنگنه و سجاد مشایخی سه ملی‌پوش تیم ذوب آهن هستند که امیدوارند با قهرمانی در لیگ بسکتبال به استقبال تیم ملی بروند.

1709322

 

این بازی ساعت ۲۰:۱۵ برگزار خواهد شد و نکته جالب این است که بازی در سالن بسکتبال آزادی در چند صدمتری ورزشگاه فوتبال به انجام می‌رسد و به عبارتی امروز مجموعه آزادی میزبان دو فینال خواهد بود.

این در حالی است که طرفداران گرگانی و اصفهانی هم برای حضور در این بازی آماده شده‌اند و علاوه بر آن گروهی از زنان بسکتبالیست هم مثل فینال نخست اجازه حضور روی سکوهای این بازی را خواهند داشت.

1709324

آیا دو تیم شمالی فوتبال و بسکتبال در فینال امروز پیروز خواهند شد یا دو تیم سبزپوش اراکی و اصفهانی به برد می‌رسند؟

دیدگاه‌ها