کد خبر : 1821822 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 08:10 | 14.7K بازدید | 8 دیدگاه

قول استاندار؛ یک استادیوم بزرگ در شأن مازندران

استاندار مازندران از برگزاری یک‌ جشن قهرمانی باشکوه در استان خبر داد.

قول استاندار؛ یک استادیوم بزرگ در شأن مازندران

به گزارش ورزش سه، سید محمود حسینی پور پس از قهرمانی نساجی در جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مردم مازندران تبریک می‌گوییم و همچنین از همه بازیکنان، مربیان و تمام کسانی‌ که تلاش کردند تا تیم به اینجا برسد تشکر ویژه می‌کنیم. این تیم با کمترین امکانات و با غیرت، مردانگی و اخلاق به اینجا رسید. این پیروزی یک پیام برای همه مردم ما در مازندران دارد؛ اینکه اگر جایی کسانی غیرتمندانه کار و تلاش کنند می‌توانند به پیروزی برسند. ما در مازنداران در عرصه های اقتصادی هم می‌توانیم به قله های رفیع پیروزی برسیم. من از همه به ویژه برادر عزیزمان جناب آقای حدادیان تشکر می‌کنم که انصافا زحمت کشیدند و از ابتدا تا الان تیم را حمایت کردند و به اینجا رساندند.

او ادامه داد: مسئولیت ما از امشب سنگین شد. ما همین امشب از آقای وزیر قول گرفتیم که کار یک استادیوم بزرگ در شان مردم مازندران را شروع کنیم تا بتوانیم بازی های مهم تری را در آینده در این استادیوم انجام بدهیم و از مجموعه جوانان مازندرانی برای رشد و ارتقا در همه حوزه های ورزش به ویژه فوتبال حمایت کنیم.

حسینی پور در واکنش به اینکه با توجه به حضور در بازی های آسیایی، دغدغه هواداران در مورد استادیوم شهید وطنی مضاعف شد گفت: دو شیفت در شهید وطنی کار می‌شود و آقای رئیس جمهور دستور دادند که باید چهار ماهه آماده شود. از زمان سفر آقای رئیس جمهور تا چهار ماه آینده اش، حدود دو ماه باقی مانده است که ما با تلاشی که انجام می‌دهیم انشاالله این زمین را در اختیار دوستان قرار می‌دهیم.

استاندار مازندران درباره برنامه برگزاری جشن قهرمانی نساجی توضیح داد: در حال برنامه‌ریزی است و به‌زودی اعلام خواهد شد. انشاالله با حضور بازیکنان در استان یک مراسم باشکوه خواهیم داشت و در خدمت مردم استان خواهیم بود.

دیدگاه‌ها