کد خبر : 1821887 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 14:42 | 15K بازدید | 10 دیدگاه

مأموریت سخت روزبه در نقش جهان (عکس)

روزبه چشمی در غیاب رافائل سیلوا محروم، مأموریت سختی در مهار مهاجمان سپاهان خواهد داشت.

مأموریت سخت روزبه در نقش جهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال یکی از چند دیدار سخت و دشوار خود برای کسب قهرمانی لیگ برتر را باید در اصفهان و مقابل سپاهان برگزار کند. حذف شاگردان نویدکیا از لیگ قهرمانان آسیا، برنامه فشرده و خستگی بازیکنان این تیم در یک تورنمنت طاقت فرسا، از جمله عواملی است که می‌تواند انگیزه شاگردان مجیدی را برای پیروزی در این مسابقه افزایش دهد.

در این بین انتخاب و چینش بازیکنان خط دفاعی استقلال یکی از علامت سوال‌های ترکیب آبی‌پوشان در این مسابقه است. اینکه فرهاد مجیدی قصد دارد با سیستم 4 دفاعه وارد زمین شود و یا اینکه با 3 مدافع به مصاف حریف می‌رود، از جمله نکات مبهم این دیدار است اما می‌توان گفت در هر صورت، روزبه یکی از بازیکنان مدنظر کادرفنی برای قرار گرفتن در چینش خط دفاعی است.

روزبه که در این فصل عمدتا با بازی در پست غیرتخصصی برای تیمش به میدان رفته، این روزها به یک مدافع باتجربه تبدیل شده به‌نحوی که کمتر کسی به یاد دارد که چشمی چه زمانی در پست هافبک دفاعی لباس استقلال را بر تن کرده است.

این بازیکن می‌تواند یکی از مهره‌های قابل اتکای مجیدی در دیدار حساس برابر سپاهان باشد. روزبه در تقابل با تیم اصفهانی، کار سختی برای مهار مهاجمان سپاهان دارد. شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده از جمله حمله وران خطرناک زردپوشان دیار نصف جهان به‌شمار می‌روند که در لیگ قهرمانان آسیا نیز موفق شدند روی هم رفته 5 بار برای سپاهان گلزنی کنند.

به هر شکل روزبه این روزها تمرینات خود را برای دیدار حساس 14 اردیبهشت برگزار می‌کند و حتما کادرفنی نیز با آنالیز مهاجمان سپاهان، نحوه مهار آنها را برای چشمی و سایر بازیکنان خط دفاعی بیان کرده‌اند.

1709592

دیدگاه‌ها