کد خبر : 1821906 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 22:32 | 19K بازدید | 4 دیدگاه

مایکل سیلوستره:

توصیه به تن‌هاخ؛ واران باید رهبر دفاعی منچستر باشد

مدافع سابق منچستریونایتد رافائل واران را بازیکنی شایسته برای رهبری خط دفاع شیاطین سرخ می‌داند.

توصیه به تن‌هاخ؛ واران باید رهبر دفاعی منچستر باشد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد یک فصل بد و غم انگیز دیگر را پشت سر می‌گذارد و برای پنجمین سال متوالی بدون جام خواهد ماند. یونایتد از سال 2013 دیگر نتوانسته قهرمان لیگ برتر شود و این دوری 10 ساله خواهد شد. سال 2017 نیز آخرین بار بود که منچستری‌ها صاحب یک جام شدند. آنها با هدایت ژوزه مورینیو، لیگ اروپا را با شکست آژاکس به‌دست آوردند.

در نیمه‌های فصل جاری، اوله گنار سلوسشر از هدایت یونایتد برکنار شد و رالف رانگنیک موقتا جای او را گرفت ولی از ابتدا قرار بود مربی آلمانی در پایان فصل جای خود را به یک مربی دیگر بدهد و خود مدیر فنی باشگاه باشد. هفته قبل اریک تن هاخ، سرمربی فعلی آژاکس به‌عنوان مربی فصل بعد یونایتد معرفی شد.

1692973

 

مایکل سیولستره، مدافع فرانسوی سابق یونایتد معتقد است که رافا واران می‌تواند رهبر جدید خط دفاعی یونایتد باشد. واران تابستان گذشته از رئال به یونایتد پیوست ولی نتوانسته فصل خوبی را پشت سر بگذارد. سیلوستره در مورد واران گفت:« واران همه آن چیزی که برای رهبری خط دفاع یونایتد نیاز است را در خود دارد. از لحاظ فردی او می‌تواند قدمی رو به جلو بردارد و بسیار بهتر از فصل جاری کار کند. او از بهترین مدافعان دنیاست و در این تردیدی نیست. فصل جاری برای او سخت بود چون وارد تیمی با فضایی متفاوت شده بود. مصدومیت‌ها نیز مزید بر علت شدند تا نتواند کیفیت واقعی خود را نشان دهد. واران در رئال یک مدافع فوق العاده بود و همه چیز را با این تیم فتح کرد پس نمی‌توان به توانایی‌های او تردید داشت.»

1690899

 

سیلوستره ادامه داد:« در بازی اخیر برابر آرسنال(شکست 3-1)، واران پس از مدت‌ها به میادین برگشته بود و نباید او را قضاوت کرد. خط دفاعی یونایتد اصلا خوب کار نکرد و با این شرایط کسب نتیجه در زمین حریفان دشوار می‌شود. واران در بهترین سطح خودش نبود ولی نباید تقصیرات را متوجه او دانست. واران فصل بعد بهتر از این‌ها خواهد شد و باید لیدر خط دفاعی تیمش باشد.»

دیدگاه‌ها