کد خبر : 1821947 | 09 اردیبهشت 1401 ساعت 01:39 | 23.3K بازدید | 7 دیدگاه

شکایت آلومینیوم اراک از ساکت الهامی

باشگاه آلومینیوم اراک به دلیل رفتارهای سرمربی نساجی در طول دیدار فینال جام حذفی از وی شکایت خواهد کرد.

شکایت آلومینیوم اراک از ساکت الهامی

به گزارش "ورزش سه"، بازی فینال جام حذفی امسال از پیش از شروع مسابقه جنجالی بود و اتفاقات حاشیه‌ای زیادی داشت. پس از جشن قهرمانی هم مصاحبه‌های مختلف به اختلافات شدت بخشید. حال باشگاه آلومینیوم از شکایت این باشگاه علیه ساکت الهامی خبر داد.

در اطلاعیه آلومینیوم نوشته شده: در پی رفتارهای زننده سرمربی تیم فوتبال نساجی در حین دیدار فینال جام حذفی، روز شنبه از وی به کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت رسمی انجام خواهد شد.

سرمربی تیم نساجی پیش از شروع بازی در اقدامی زننده با لگد به شکم محمد نوازی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم زده و در ادامه از ادبیاتی استفاده که خود وی در برنامه فوتبال برتر و پس از پایان بازی به آن اشاره کرد.

باید پرسید سرمربی نساجی به چه دلیل از رختکن تیمش خارج شده و مقابل رختکن آلومینیوم حضور پیدا کرده و در ادامه با لگد به شکم مربی آلومینیوم زده است؟  وی در پایان بازی با کنایه در مورد دستیاران سرمربی آلومینیوم سخن گفته و سپس در یک رفتار زشت و زننده مقابل چند دوربین از کلماتی در مورد محمد نوازی استفاده کرده که قطعا نیازمند ورود کمیته های رسیدگی به تخلفات در فدراسیون خواهد بود.

وی همچنین در برنامه فوتبال برتر اتهاماتی را به نحوه انتخاب سرمربی تیم توسط مسئولان رده بالای باشگاه آلومینیوم وارد کرده که قطعا باید در محاکم قضایی آنها را به اثبات برساند.

باشگاه آلومینیوم ضمن ضمیمه کردن فیلم اتفاقات مقابل رختکن، اظهارات این مربی علیه محمد نوازی که شروع کننده مصاحبه و تحریک عوامل دو باشگاه بوده و همین طور صحبت های وی در برنامه فوتبال برتر خواستار رسیدگی کمیته انضباطی و اخلاق به تخلفات این مربی است.

امید می رود حضور فرزند ریاست کمیته اخلاق در تیم فوتبال نساجی مازندران موجب عدم رسیدگی به موقع به این تخلفات نشود که در غیر این صورت باشگاه آلومینیوم اراک اقدامات قضایی را در خارج از فدراسیون پیگیری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها