کد خبر : 1822023 | 09 اردیبهشت 1401 ساعت 18:55 | 13.4K بازدید | 3 دیدگاه

زنگ خطر برای هر تیم آسیایی هستیم!

طاهرخانی: بمب انرژی بودم تا قهرمان شویم

مدافع نساجی معتقد است حضور هواداران انگیزه و انرژی زیادی به آنها داد تا آلومینیوم را شکست بدهند.

طاهرخانی: بمب انرژی بودم تا قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، شاهین طاهرخانی درباره کسب جام توسط نساجی مازندران پس از ۶۰ سال و قهرمانی در رقابت‌های حذفی عنوان کرد: دومین بار بود به فینال حذفی می‌رسیدم، اما این دفعه واقعا فرق داشت چون می‌خواستم هر طور شده به جام برسم؛ بخاطر همین با چنگ و دندان لحظه به لحظه در بازی می‌جنگیدم تا به قهرمانی برسیم؛ این سختی لذت‌بخش بود چون در نهایت قهرمان شدیم.

او با اشاره به اینکه سخت‌ترین دیدارشان در جام حذفی مقابل استقلال بوده، اظهار کرد: سخت‌ترین رقیب ما استقلال بود، تیمی که تا آن لحظه به هیچ تیمی نباخته بود و ۱۲۰دقیقه با هوادار در ورزشگاه آزادی حمله کرد چون نمی‌خواست ببازد و ما کار بزرگی در آن مسابقه انجام دادیم.

مدافع نساجی مازندران در خصوص شور و حال استادیوم آزادی با حضور هواداران نساجی ابراز کرد:  آنها جو خیلی سنگینی  برای حریفان‌مان درست کرده بودند؛ هر دفعه احساس می‌کردم خسته شدم، به جایگاه نگاه می‌کردم و بمب انرژی می‌شدم. انگار همه به این باور رسیده بودیم دنبال چه هستیم و کم نمی‌آوردیم.

طاهرخانی در مورد احتمال آسیایی شدن نساجی عنوان کرد: حضورمان در آسیا با این جو استادیوم و این فوتبالی که بازی می‌کنیم یعنی اعلام خطر برای هر تیمی!

او در مورد بازی لیگ برتر برابر آلومینیوم در هفته آینده گفت: قطعا مثل فینال حذفی بازی سختی داریم و از این بازی هم برد می‌خواهیم.

مدافع نساجی یادآور شد: خدا را هزاران هزار بار شکر می‌کنم. این قهرمانی را  به مردم عزیز مازندران و مردم شهرم تاکستان و تات‌زبانان عزیز تقدیم می‌کنم.

دیدگاه‌ها