کد خبر : 1822091 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 12:06 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل فرابورس و آخرین وضعیت سرخابی‌ها در بازار

میثم فدایی ضمن تشریح عملکرد شرکت تحت مدیریت خود، توضیحاتی را پیرامون واگذاری سرخابی‌ها در سال 1400 ارائه کرد.

مدیرعامل فرابورس و آخرین وضعیت سرخابی‌ها در بازار

به گزارش "ورزش سه" مدیرعامل شرکت فرابورس ایران که در گفتگو با برنامه‌ی «چبورس» اهم فعالیت‌های مجموعه تحت مدیریت خود را در سال 1400 تشریح کرد. در بخشی از صحبت‌های خود، میثم فدایی اشاره‌ای به روند واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس داشت و در این‌باره توضیحاتی را بیان کرد.

فدایی گفت: عرضه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کنار تلاش‌ها برای افزایش نقدشوندگی بازار سرمایه از جمله اقدامات قابل ذکر فرابورس طی سال گذشته بوده است.

مدیرعامل شرکت فرابورس ایران در واکنش به پذیره‌نویسی انجام شده توضیح داد: این اتفاق، تجربه جدیدی برای بازار سرمایه بود، نتیجه کار از این جهت که منابع پذیره‌نویسی به داخل باشگاه‌ها رفته تا از این طریق اقدام به اصلاح ساختار کنند و همچنین برآورده شدن الزامات AFC و شفافیت مالی این دو باشگاه، مناسب بوده است.

میثم فدایی درباره‌ی آخرین وضعیت واگذاری سهام دو باشگاه گفت: مراحل افزایش سرمایه استقلال در اداره ثبت شرکت‌ها به پایان رسیده، اما افزایش سرمایه باشگاه پرسپولیس کماکان در جریان است؛ بر این اساس در خصوص گشایش نماد این دو باشگاه نباید عجله کرد و باید تلاش کنیم شفافیت بیشتری از آنها به بازار سرمایه مخابره کنیم.

وی افزود: باید این باشگاه‌ها متقاضی بازگشایی نماد باشند و موضوعاتی چون تامین منابع بازارگردانی آنها اتفاق بیفتد تا مطابق این موارد، نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بازار سرمایه بازگشایی شود.

دیدگاه‌ها