کد خبر : 1822108 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 13:23 | 32K بازدید | 8 دیدگاه

روی کین:

از راشفورد خوشم نمی‌آید چون زیاد می‌خندد

روی کین، کاپیتان سابق منچستریونایتد، می‌گوید از بازیکنانی که زیاد لبخند می‌زنند خوشش نمی‌آید.

از راشفورد خوشم نمی‌آید چون زیاد می‌خندد

به گزارش "ورزش سه"، راشفورد پیش از بازی برابر چلسی و زمانی که به همراه سایر بازیکنان منچستریونایتد برای گرم کردن وارد زمین شده بود بسیار خوشحال به نظر می‌رسید. 
این مهاجم با این که فصل سختی را پشت سر گذاشته و از 22 ژانویه تا به حال موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده اما چهره خوشحالی دارد و همین نشان می‌دهد که او هنوز از بازی کردن لذت می‌برد. 
اما این موضوع چندان به مذاق روی کین خوش نیامده و او معتقد است گرم کردن پیش از هر بازی مانند آمادگی برای جنگ است و لبخند زدن باید برای پس از گلزنی یا تحت تاثیر قرار دادن هواداران باشد. 

 

1579541


ستاره سابق یونایتد در این باره به اسکای اسپورت گفت:«هربار که مارکوس را در حال گرم کردن می‌بینم، او در حال خندیدن است. من بازیکنانی که خیلی لبخند می‌زنند، دوست ندارم. شما وقتی گل می‌زنید یا کار خاصی انجام می‌دهید باید لبخند بزنید.»
او با انتقاد از رفتار این بازیکن ادامه داد:« هربار که او را در حال گرم کردن می‌بینم، لبخند می‌زند یا می‌خندد. شما باید برای جنگ آماده شوید، باید برای آینده بجنگید. وقتی گل زدید یا وقتی کاری کردید که بازی را تحت تاثیر قرار داد یا هواداران را از روی صندلی‌ها بلند کرد می‌توانید بخندید. این که بخواهید مدام بخندید... بی‌خیال.»
راشفورد در دیدار برابر چلسی در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفت و تا دقیقه 79 نیز در زمین حضور داشت اما نتوانست دروازه تیم حریف را باز کند یا تاثیر خاصی بر جریان بگذارد. او در طول این بازی هیچ شوتی نداشت، هیچ پاس کلیدی‌ای ارسال نکرد، هیچ تکلی نزد و تنها 13 پاس برای دیگر بازیکنان یونایتد فرستاد.

دیدگاه‌ها