کد خبر : 1822128 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 18:15 | 23.2K بازدید | 4 دیدگاه

فرناندو هی‌یرو:

اتلتیکو باید به رئال احترام بگذارد، توپ طلا برای بنزماست

اسطوره رئال معتقد است اگر امروز قهرمانی لالیگا قطعی شود، اتلتیکو هفته بعد باید در ورزشگاه خود برای رئال دالان افتحار تشکیل دهد.

اتلتیکو باید به رئال احترام بگذارد، توپ طلا برای بنزماست

به گزارش "ورزش سه"، با پیروزی 10 روز پیش رئال در زمین اوساسونا، این تیم در چند قدمی قهرمانی لالیگا قرار گرفت. یک‌شنبه هفته گذشته نیز بارسلونا در عین ناباوری در نوکمپ با یک گل به رایووایکانو باخت تا رئال مادرید در یک امتیازی قهرمانی قرار بگیرد.

1706746


رئال مادرید باید امروز از ساعت 18.5 به‌وقت تهران برابر اسپانیول حداقل یک امتیاز بگیرد تا برای بار سی و پنجم قهرمان لالیگا شود. اگر این اتفاق رخ بدهد، بازی هفته بعد در زمین اتلتیکو از یک منظر جذاب و هیجان انگیز خواهد شد. اتلتیکو باید در وندامتروپولیتانو به رسم قدیمی، برای تیم قهرمان، دالان افتخار تشکیل دهد که قطعا باب میل هواداران این باشگاه نخواهد بود. سال 2008 اتفاق مشابهی برای بارسا رخ داد و آنها در برنابئو برای رئال مادرید که قهرمانی‌اش را مسجل کرده بود، دالان افتخار تشکیل دادند.

فرناندو هی‌یرو، اسطوره رئال در این‌رابطه گفت:« رئال قهرمان شایسته لالیگاست و فقط کافی است فاصله امتیازی با رقبا را ببینید. 5 هفته به پایان لالیگا باقی‌مانده و فقط یک امتیاز برای قهرمانی نیاز دارد. در مورد دالان افتخار باید بگویم که نیازی به این همه جنجال نیست و درکش نمی‌کنم. این یک سنت قدیمی است که برای تیم قهرمان، دالان افتحار تشکیل می‌دهند. این یعنی احترام به تیم قهرمان. از نظر من مهم نیست نام تیم چه باشد.»

1709746

 

هی‌یرو در تمجید از کریم بنزما که در 41 بازی توانسته 41 گل بزند نیز گفت:« کریم بازیکنی خارق العاده‌ای است. مسئولیت اصلی خط حمله رئال روی دوش کریم است ولی او همواره سربلند خارج شده و شایسته هر تعریف و تمجیدی است. من باشم، توپ طلا را به بنزما می‌دهم.»

دیدگاه‌ها