کد خبر : 1822154 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 19:30 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

همه ایران نساجی را دوست دارند

نجفی: از استرس کنار نیمکت خوابیدم!

حسن نجفی که از بازیکنان قدیمی نساجی است می‌گوید هر فوتبالیست باید لذت بالا بردن جام را بچشد.

نجفی: از استرس کنار نیمکت خوابیدم!

به گزارش" ورزش سه"، جام حذفی بین دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در نهایت با قهرمانی شاگردان ساکت الهامی به پایان رسید. حسن نجفی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی سخت و پر از هیجانی بود. در ابتدا بازی را خوب شروع کردیم و در ادامه اشتباه فردی باعث شد آلومینیوم موقعیت ایجاد کند و به بازی مسلط شود و نیمه اول را با شانس رد کردیم ولی در نیمه دوم با صحبت‌های آقا ساکت بازی را برگرداندیم و بهتر بازی کردیم و در کل آن‌ها از موقعیت‌ها استفاده نکردند و ما استفاده کردیم و بدی فوتبال این است که خیلی نامرد است.
او در مورد حسش هنگام بالا بردن جام ادامه داد: حس خیلی خوبی بود. این حس را باید هر فوتبالیستی تجربه کند و لذتش را ببرد و به آن افتخار کند. شادی‌اش برای تیمی که بعد از ۶۰ سال یک جام معتبر گرفته بیشتر است، آن هم در مقابل چشمان آن همه هوادار.
هافبک نساجی در مورد حضور پر تعداد هوادارانشان گفت: هواداران نساجی در ایران نمونه هستند و همه این را می‌دانیم و به آن‌ها افتخار می‌کنیم. من در زمان‌های سخت و بی پولی نساجی بودم و دیدم که همیشه تیم را حمایت کردند، آن‌ها به معنا واقعی هوادار هستند نه تماشاچی فوتبال. من در همه جای ایران بازی کردم و دیدم که نساجی را همه دوست و حس برادری نسبت به مردم شهر خسته دارند.
نجفی در مورد بحث ورزشگاه‌شان توضیح داد: انشاالله زمین‌مان تا فصل بعد آماده شود و نواقص را برطرف کنند تا مردم مازندران بتوانند لذت ببرند.
وی در مورد مواضعی که بعد از بازی همه علیه ساکت الهامی گرفتند گفت: این مسائل همیشه در فوتبال وجود دارد و اشتباهی که قبل از بازی شد ربطی به ما نداشت و بعد از باخت حریف این موضوع بزرگ شد. این فشار و دعواها همیشه در برد و باخت‌ها وجود دارد. 
نجفی که به‌تازگی از بند مصدومیت رها شده در این‌باره توضیح داد: در بازی با فولاد مصدوم شدم اما تمرین کردم و به بازی با استقلال رسیدم. در فینال هم به دلیل گرفتگی عضله نتوانستم به بازی ادامه بدهم.
بازیکن نساجی که بعد از تعویض به شکل دراز کش روی زمین بازی را دنبال می‌کرد گفت: بعد از گرفتگی عضله به سمت نیمکت رفتم اما نتوانستم به‌خاطر پایم بنشینم. آنقدر استرس بالا بود که ناگهان ساق پایم گرفت و مجبور شدم دراز بکشم آن لحظه در حال خودم نبودم و بعد از بازی عکس‌ها را دیدم و تازه فهمیدم جریان چیست! 
نجفی در پایان در مورد دیدار با آلومینیوم در هفته بیست و پنجم افزود: آلومینیوم تیم خوبی است و بازی سختی داریم؛ در آن تیم دوستانی دارم که خیلی خوب هستند. انشاالله بتوانیم در این بازی سخت نتیجه خوبی بگیریم و همه چیز را به شانس نسپاریم.

دیدگاه‌ها