کد خبر : 1822171 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 21:31 | 22.7K بازدید | 9 دیدگاه

کاسمیرو: رئال مادرید به این دلیل بهترین است

کاسمیرو، ستاره برزیلی رئال مادرید به تشریح دلایل قهرمانی این تیم در لالیگا پرداخته است.

کاسمیرو: رئال مادرید به این دلیل بهترین است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید عصر امروز و در شرایطی که برای مسجل ساختن قهرمانی خود تنها به یک امتیاز نیاز داشت، با چهار گل اسپانیول را مغلوب کرد و جشن قهرمانی خود را در برنابئو برپا کرد. کاسمیرو در پایان این دیدار مدعی شد رئال مادرید در تمام طول فصل تلاش فراوانی داشته و با نمایشی منظم موفق به فتح این دستاورد شده است.

1699538

کاسمیرو گفت: "در طول سال تلاش زیادی کردیم و بسیار خوب ظاهر شدیم. فتح عنوان قهرمانی در لیگ این‌گونه است و شما با تلاش زیاد و حفظ نظم موفق به کسب عنوان قهرمانی می‌شوند. قهرمان شدن لیگ همیشه سخت‌ترین کار است، اما رئال مادرید حالا 35 بار موفق به انجام این کار شده است. 

برای کسب عنوان قهرمانی در لالیگا باید ترکیب خوبی در اختیار داشته باشید. همچنین هرگز نباید دستان خود را به علامت تسلیم شدن پایین بیاورید. باید در طول فصل به این روند ادامه داده و سه امتیاز سه امتیاز در جدول پیشرفت کرده و به امتیازات خود اضافه کنید. به همین دلیل است که رئال مادرید بهترین تیم است، زیرا ما 35 عنوان قهرمانی لیگ در کارنامه داریم. حالا ما جشن قهرمانی برگزار می‌کنیم، اما این اتفاق خیلی طول نخواهد کشید، زیرا ما چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی بازی داریم."

دیدگاه‌ها