کد خبر : 1822199 | 11 اردیبهشت 1401 ساعت 00:11 | 5.7K بازدید | 1 دیدگاه

آرامش موقت در تیم محمد نادری

آلتای اسپور با بازی کوتاه مدت مدافع ایرانی خود به برتری مقابل هاتای اسپور رسید.

آرامش موقت در تیم محمد نادری

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته سی و پنجم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال آلتای اسپور در حالی که مثل مسابقه قبل محمد نادری را در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۲ شنبه شب در استادیوم آنتاکیا آتاتورک با هاتای اسپور رده دهمی دیدار کرد.

یاران نادری که نیاز مبرم به کسب پیروزی مقابل هاتای اسپور داشتند و در صورت تساوی یا شکست در این مسابقه حساس سقوط‌شان به لیگ یک ترکیه قطعی می‌شد، توانستند پس از پنج هفته ناکامی و کسب یک مساوی و چهار باخت، دوباره رنگ آرامش ببینند و به پیروزی برابر هاتای اسپور برسند.

تیم فوتبال آلتای اسپور در شبی که مهمان هاتای اسپور بود، با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت تا ۳۳ امتیازی شود و ضمن تثبیت جایگاهش در رتبه هفدهم جدول سوپر لیگ ترکیه، همچنان امیدوار به بقا در این رقابت‌ها بماند.

در حال حاضر سه هفته از مسابقات فصل ۲۲-۲۰۲۱ سوپر لیگ ترکیه باقی مانده و یاران نادری برای بقا در این مسابقات باید هر سه مسابقه پیش روی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند و از سوی دیگر، اگر تیم رده شانزدهمی غازی‌آنتپ در هر سه دیدارش مغلوب شود و گل‌های زیادی دریافت کند؛ اتفاقی که بعید است بیفتد و همین مسئله سقوط آلتای اسپور را محتمل می‌کند.

محمد نادری، مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور در شب پیروزی تیمش مقابل هاتای اسپور از دقیقه ۳+۹۰ وارد زمین شد و بیست و چهارمین بازی فصل خود در سوپر لیگ ترکیه را انجام داد.

دیدگاه‌ها