کد خبر : 1822344 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 10:38 | 32.4K بازدید | 2 دیدگاه

سردار آزمون در پست شماره 10

امشب و در یکی از بازی‌های هفته سی و دوم بوندس لیگا، بایرلوکوزن میزبان اینتراخت فرانکفورت است. سایت بوندس لیگا نیوز پیش‌بینی کرده است که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در این بازی از ابتدا در ترکیب تیم بایرلورکوزن به میدان برود.

سردار آزمون در پست شماره 10

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق قابل پیش بینی است به این خاطر که سردار آزمون در بازی قبلی در برابر گروتیفورت اولین گلش را برای تیم آلمانی به ثمر رساند. او در دقیقه 18 از اشتباه دروازه‌بان تیم گروتیفورت نهایت استفاده را برد و با تحت فشار قراردادن او و توپ‌گیری زننده یکی از 4 گل تیمش در این بازی بود.

نکته جالب ترکیب بایرلورکوزن در بازی با اینتراخت فرانفکورت که سایت بوندس لیگا نیوز هم به آن اشاره کرده است، شیوه بازی تیم سیوانه است. بایر در این دیدار با شیوه 1-2-3-4 بازی خواهد کرد، در این ترکیب بازیکنی که در نوک خط حمله به میدان می رود سردار آزمون نیست بلکه شیک خواهد بود. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پست بازیکن شماره 10 بازی خواهد کرد. در این شیوه بازیکنی که  پشت سر مهاجم نوک بازی می کند به علاوه دو بازیکنی که از کناره‌ها اضافه می شوند به خصوص زمانی که توپ از ضلع مخالف ارسال می شود، می‌توانند برای گلزنی وارد محوطه جریمه حریف شوند و گلزنی کنند. به واقع بازیکن پست شماره 10 و دو وینگر کنار، مهاجمان کاذب هستند. سردار آزمون پیش‌تر در زنیت روسیه در پست سانتر فوروارد یا مهاجم مکمل بازی کرده است و حتی گاهی هم سماک مربی تیم روسی، تیمش را با سه مهاجم و با شیوه 3-3-4 ارنج می کرد. سردار آزمون در تیم آلمانی در حال کسب یک تجربه جدید است، بازی در پست 10.

تیم اینتراخت فرانکفورت حریف امشب بایر، در لیگ اروپا شاهکار کرده و بعد از حذف بارسا در نیمه نهایی لیگ اروپا و در بازی رفت با وستهام در لندن با نتیجه دو بر یک به برتری رسیده است و پنج شنبه هم بازی برگشت را پیش رو دارد. بایرلوکوزن هم با 55 امتیاز تیم سوم بوندس لیگا بشمار می رود و تلاش می کند با حفظ این موقعیت یکی از سهمیه‌های آلمان در فصل آتی لیگ قهرمانان اروپا باشد. آن‌ها برای حفظ این موقعیت کار سختی پیش رو دارند به این خاطر که فرایبورگ 55 امتیازی، لایپزیک 54 امتیازی و کلن 52 امتیازی است و بدون شک تیم سیوانه تلاش می‌کند تا در بازی امشب با اینتراخت برنده از میدان خارج شود.

1710327

دیدگاه‌ها