کد خبر : 1822388 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 14:49 | 19.3K بازدید | 6 دیدگاه

محمودی نیا: درود بر شرف شاهین بوشهر

تبانی می کردیم هشت سال لیگ یک نبودیم

مربی مس کرمان می گوید شاهین بوشهر با شرافت بازی کرد و هیچ وصله ای به این تیم نمی چسبد.

تبانی می کردیم هشت سال لیگ یک نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، محمود محمودی نیا در مورد پیروزی مس کرمان  مقابل شاهین بوشهر و نزدیک شدن به صدر جدول مسابقات لیگ دسته یک گفت: ما در چند هفته اخیر بازی های سختی داشتیم و امتیاز این بازی واقعا برای ما مهم بود. پیش بینی می کردیم که خیبر یقه ملوان را بگیرد. باتوجه به اینکه آرمان گهر هم در هفته ۲۶ برد گرفته بود و به ما نزدیک بود باید پر تلاش ظاهر می شدیم. این بازی خیلی برایمان سخت بود و می دانستیم تیم شاهین جوانان بسیار با استعدادی دارد. تیم های دیگر هم سخت مقابلش برد گرفته بودند و اکثر باخت هایشان یک بر صفر بود. شاهین تیم خیلی خوبی بود و بچه هایشان دوندگی زیادی داشتند و واقعا روز سختی را برای ما رقم زدند اما خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را در خانه حریف بگیریم و از آن طرف شرایط ملوان برای قهرمانی سخت شد.
او در مورد برنامه مس در راه صعود به لیگ برتر ادامه داد:  قبلا هم گفتیم بازی به بازی پیش می رویم و برای هر بازی برنامه داریم. تمرینات مان را برای بازی پیش رو برنامه ریزی می کنیم و الان هم به بازی با قشقایی در هفته آینده در کرمان فکر می کنیم. به جدول زیاد نگاه نمی کنیم. انشاالله بتوانیم وضعیتمان را مطلوب تر از گذشته کنیم.
مربی مس در مورد گلی که زدند و به دلیل پاس گل بازیکن رقیب جنجال شد عنوان کرد: شما می توانید بازی های اروپایی و بازی های لیگ ایران را نگاه کنید اخیرا بازیکن پرسپولیس و مس رفسنجان از این پاس ها دادند. بعضی اوقات پاس های رو به عقب به دروازه بان جزو ترفند تیم ها است. نیمه دوم ما برنامه تاکتیکی مان را عوض کردیم تا بتوانیم پرس رو به جلو بکنیم و از اشتباهات حریف استفاده کنیم، هیچ کس نگفت ما برای این کارتمرین کردیم و بازیکن حریف هم تحت فشار بود و پاس رو به عقب داد. در ضمن چمن هم مشکل داشت کسی که کارشناس فوتبال باشد و فیلم را نگاه کند می داند که بازیکن حریف قصد داشت پاس به عقب بدهد و تعادل نداشت و همین باعث شد بازیکن سرعتی ما با گام های بلند  آن توپ را تبدیل به گل کند. بهترین بازیکنان دنیا هم پاس اشتباه می دهند و این جزئی از فوتبال است.
محمودی نیا اضافه کرد: آن هایی که آن شب در ورزشگاه مهدویه بوشهر بودند می دانند که ما چقدر اذیت شدیم. جوانان سخت کوش شاهین دروازه ما را بارها تا آستانه فروپاشی پیش بردند بچه های ما زحمت کشیدند و خدا هم به ما کمک کرد. بعضی وقت ها مسئولین امر بروند و بررسی کنند خیلی بهتر است و فیلم بازی مس کرمان موجود است. در این فصل کلی سوت به ضرر ما زدند و اگر ما حقمان را گرفته بودیم  با ۴ اختلاف امتیاز صدر جدول بودیم. این ها مشکل ساز نیست و شبهه ندارد؟ و خیلی چیز های دیگر که مستنداتش هست و باید به آن ها بپردازند. در فوتبال گاهی پاس های کم شدت و اشتباه زیاد داده می شود.
وی در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: مس کرمان سالیان سال است مسیر اخلاق مدارانه را می رود و اصلا وارد این مسائل نشده، من در یک دهه اخیر کنار مس بودم و همه چیز را می دانم. مس کرمان با همه تدارکی که در ۸ سال اخیر دیده موفق نشده به لیگ برتر بیاید، دو فصل پیش رقیب ما از تمام ظرفیت ها استفاده کرد و ما با تفاضل گل لیگ برتری نشدیم. هیچ کس آن روزها چیزی نگفت ولی حالا که مس دارد خوب کار می کند و تمام تمرکزش را روی کار های اخلاقی گذاشته از این مسائل کوچک صحبت می کنند.
محمودی نیا در ادامه صحبت هایش گفت: نیمه پر و پاک فوتبال را نمی بینند، بعضی ها مدام در مورد فساد در فوتبال حرف می زنند. بچه های شاهین شرافت دارند ما چرا پاکی فوتبال را در ناپاکی می بریم ؟ بهتر است در مورد خوبی های فوتبال صحبت کنیم و مسئولین امر خیلی محرمانه دنبال ناپاکی ها که بسیار هم جزیی است بروند و آن ها را جمع کنند. شب گذشته در رسانه ملی  صحنه پاس به عقب بازیکن شاهین را نشان می دهند و این خیلی غلط است و اعلام می کنند سرمربی و بازیکن شاهین به فدراسیون فراخوانده شدند، چه جوری چنین چیزی را می گویید؟ نظر همه روی فوتبال همه عوض می شود. مسیولین امر باید بدون هیاهو این کار را بکنند. ما می دانیم که شاهین بدون پول چگونه دارد در بوشهر زحمت می کشد. درود بر شرفشان، اصلا هیچ وصله ای به تیم شاهین نمی چسبد.
محمودی نیا یاد آور شد: شاهین بوشهر شرافت دارد و هیچ وقت وارد این فضا  نمی شود، در نداری در فوتبال می جنگند. من به فوتبال بوشهر احترام می گذارم چون ۲۵ سال است فوتبال بوشهر، مربیان و بازیکنانش را می شناسم و اما ایران باید به فوتبال بوشهر احترام بگذارند.

دیدگاه‌ها