کد خبر : 1822401 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 15:42 | 26.8K بازدید | 3 دیدگاه

غیرممکنی که شاید فردا ممکن شود؛

احتمال یک تغییر بزرگ در قعر جدول لیگ برتر

در صورتی که فردا نتایج همان گونه که شهرخودرو می خواهد، رقم بخورد، شاهد ممکن شدن یک غیرممکن خواهیم بود.

احتمال یک تغییر بزرگ در قعر جدول لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فردا با برگزاری سه دیدار شروع می شود. چهار تیم آخر جدول رده بندی، فردا تلاش خواهند کرد تا با کسب حداکثر امتیازات، شانس بقای خود را افزایش دهند.

نفت مسجد سلیمان و تراکتور، تیم های چهاردهم و سیزدهم جدول در مسجد سلیمان به مصاف هم می روند و دو تیم قعر جدولی دیگر شهرخودرو و فجر هم به ترتیب با صنعت نفت و مس رفسنجان دیدار خواهند کرد.

شاگردان داوود سید عباسی طی هفته های اخیر نتایج بسیار بهتری نسبت به کل مقطع فصل جاری کسب کرده اند. آنها طی چهار بازی اخیر سه مساوی، یک برد و 5 امتیاز کسب کرده اند. این در حالی است که مشهدی ها در 20 بازی قبلی 8 امتیاز به دست آورده بودند. همین روند از تیمی که هیچ کس شانس بقایی برایش متصور نبود، یک تیم کاملا امیدوار در هفته های پایانی ساخته است.

شهرخودرو در حال حاضر با 14 امتیاز شانزدهم است. این تیم اگر فردا بتواند هر سه امتیاز بازی مقابل نفت را کسب کند 17 امتیازی خواهد شد. در چنین شرایطی شکست نفت مسجد سلیمان و فجر مقابل تراکتور و مس، یک اتفاق بسیار ویژه را به همراه خواهد داشت؛ اتفاقی که تا همین چند وقت پیش، غیرممکن به نظر می رسید.

اگر همه چیز آن گونه که دلخواه مشهدی هاست پیش برود (شکست نفت MIS و فجر) شاگردان داوود سید عباسی برای اولین بار در این فصل (بعد از هفته اول!) از منطقه قرمزِ سقوط خارج شده و با حضور در رتبه چهاردهم، نفسی به راحتی خواهند کشید. در چنین شرایطی نفت (با گل زده کمتر نسبت به شهرخودرو) و فجر گزینه های اول سقوط خواهند شد.

دیدگاه‌ها