کد خبر : 1822413 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 16:56 | 18.4K بازدید | 6 دیدگاه

تکذیب یک شایعه؛ استقلال غلامی را جریمه نمی‌کند

باشگاه استقلال قصدی برای جریمه عارف غلامی بابت حضور در مسابقه بسکتبال ندارد.

تکذیب یک شایعه؛ استقلال غلامی را جریمه نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس در جشن قهرمانی نساجی در فینال جام حذفی حضور یافت و در ورزشگاه آزادی کنار همشهریانش بود، یحیی گل محمدی سرمربی سرخ پوشان او را از حضور در تمرینات منع کرد و بعد جریمه ای از سوی باشگاه برای وی در نظر گرفته شد.
بعد از این اتفاق شب گذشته عارف غلامی مدافع آبی پوشان که اصالتی گرگانی دارد، در فینال لیگ بسکتبال حضور یافت و به تشویق تیم شهر خود پرداخت. حضور غلامی در فینال لیگ بسکتبال شایعاتی را درباره تکرار موضوع عبدی برای غلامی در استقلال مطرح کرد. در این خصوص گفته می شد که ممکن است فرهاد مجیدی به خاطر حضور مدافع خود در بازی بسکتبال او را جریمه کند اما این اتفاق رخ نخواهد داد.
موضوع عبدی با عارف غلامی کاملا متفاوت است؛ چراکه عبدی از تیمی طرفداری کرده بود که در لیگ فوتبال حضور دارد اما غلامی در لیگ بسکتبال به حمایت از تیم شهرش پرداخته است. از سوی دیگر ظاهرا مدافع استقلال با کادرفنی موضوع حضورش در سالن بسکتبال را در جریان گذاشته بوده و قرار نیست جریمه ای برای وی در نظر گرفته شود.
بر این اساس غلامی بدون مشکل خاصی در تمرینات استقلال حضور خواهد داشت و تلاش می کند تا مقابل سپاهان بهترین عملکرد را از خودش برجای بگذارد.

دیدگاه‌ها