کد خبر : 1822577 | 13 اردیبهشت 1401 ساعت 23:01 | 9.9K بازدید | 5 دیدگاه

سرآسیایی: 10 روز تمرین کردیم که این‌گونه گل نخوریم!

سرمربی فجرسپاسی ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش می‌گوید روی دو صحنه غافلگیر شدند و شکست خوردند.

سرآسیایی: 10 روز تمرین کردیم که این‌گونه گل نخوریم!

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیایی پس از شکست مقابل مس در کنفرانس خبری حاضر شد و در ابتدا گفت: عید سعید فطر را تبریک می‌گویم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات را دارم. به تیم خوب مس رفسنجان و برادر عزیزم آقای ربیعی که افتخار می‌کنم. کنار ایشان درس‌های زیادی یاد گرفتم، تبریک می‌گویم. می‌دانستیم با چه تیمی بازی داریم و شرایط را کاملا برای بچه‌ها تحلیل کرده بودیم و مدار بازی هم دقیقا در همان مسیر بود و شکل کار ما کاملا مشخص بود تا زمانی که در شکل خودمان بودیم بچه‌های ما با تمرکز کامل و دوندگی‌ای که داشتند به تیم خوب و قابل احترام حریف که بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد موقعیت ندادند.

سرمربی فجر ادامه داد: بچه‌های ما بسیار زحمت کشیدند و باید به آنان دست مریزاد گفت؛ با شرف و با تمرکز کامل فوتبال بازی کردند. با همان تاکتیک‌هایی که طراحی کرده بودیم و برنامه داشتیم به گل رسیدیم اما متاسفانه روی اشتباه فردی و نکته‌ای که شاید 10 روز روی آن کار کرده بودیم، گل مساوی را زود دریافت کردیم؛ در آن منطقه قرارمان این بود که در پاس دادن و ضربه به توپ تاخیر نداشته باشیم چون می‌دانستیم تیم حریف در کدام مناطق تله گذاری برای پرس دارد و متاسفانه در همان جا گل خوردیم. گل دوم را درشرایطی که یوسف وکیا کتفش در رفته بود و 10 نفره بودیم دریافت کردیم. به لحاظ کیفی منشا بازیکن استثنایی است و ضربه‌ای استثنایی به توپ زد.

سرآسیایی در تمجید از بازیکنانش گفت: باید به شرف و غیرت بازیکنانم تبریک بگویم و درود بفرستم. زحمت زیادی کشیدند، کیفیت بالایی داشتند و طبق برنامه پیش رفتند اما متاسفانه در یک یا دو صحنه غافل‌گیر شدیم و شرایط فوتبال هم به همین صورت است. زندگی ما ادامه دارد و قطعا با تمامی وجود این سهمیه را برای مردم خوب شیراز نگه خواهیم داشت. باید به تیم خوب مس رفسنجان و بچه‌های تیمم که از جان‌شان مایه گذاشتند خسته نباشید بگویم و انشالله این باخت را قطعا به‌زودی جبران خواهیم کردیم‌.

او در مورد میزبانی رفسنجانی‌ها و شرایط این بازی در پایان بیان کرد: زمین از نظر کیفی بسیار عالی بود. من در رفسنجان زندگی کردم و مردم بسیار باشخصیت، مهربان و مهمان‌نوازی دارد و دارای یک باشگاه کاملا حرفه‌ای یعنی مس رفسنجان است که این شرایط را آماده کرده بودند. در ادامه یک تشکر بزرگ از مدیر عامل باشگاه‌مان و سردار بوعلی می‌کنم که این شرایط را برای ما مهیا کردند و ما در وضعیتی بسیار خوب به رفسنجان آمدیم؛ تمام امکانات را برای ما آماده کردند و انشاالله دعا کنند تا در انتهای کار شرمنده مردم شیراز و این بزرگواران نشویم.

دیدگاه‌ها