کد خبر : 1822718 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 22:04 | 31.9K بازدید | 6 دیدگاه

عذرخواهی می‌کنم چون کلاس کار سپاهان را پایین آوردم

مظاهری: حتماً خوب نبودم که مجیدی به من بازی نداد

رشید مظاهری دروازه‌بان سپاهان می‌گوید که اگر بگویم برابر استقلال انگیزه‌های خاصی نداشتم دروغ است.

مظاهری: حتماً خوب نبودم که مجیدی به من بازی نداد

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری سنگربان سپاهان در پایان دیدار برابر استقلال گفت: بازی خیلی خوبی بود. فکر می‌کنم هم ما و هم استقلالی‌ها از فوتبال سپاهان لذت بردیم. با بدشانسی توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. مدافعین ما در هر 6 بازی لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده بودند مخصوصاً دانیال اسماعیلی فر و امید نورافکن. به آنها خیلی فشار آمده بود و با وجود خستگی که ما از بازی‌های آسیایی داشتیم، همه بچه‌ها خیلی عالی بودند. من از عملکرد خودم خیلی راضی هستم.

او درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: واقعاً دلمان برای هواداران تنگ شده بود. چه جو خوبی بود. امیدوارم تدارکی ببینند که سایر بازی‌های نیز حضور تماشاگران ادامه داشته باشد. اصلاً با حضور هوادار، فوتبال فرق می‌کند. خواهش ما این است که همین را ادامه بدهند.

وی درباره بازی با تیم سابقش گفت: فکر می‌کنم خوب بود، اگر بگویم انگیزه‌های خاصی نداشتم دروغ است. انگیزه‌های خودم را داشتم و تا جایی که توانستم، با تمرکز وارد زمین شدم.

مظاهری در خصوص دلخوری‌هایی که بین او و هواداران استقلال پیش‌آمده بود، توضیح داد: از زمانی که به سپاهان آمدم، فضای مجازی را کلاً کنار گذاشته‌ام. حداقل می‌دانم روی گوشی خودم چیزی ندارم و فشار مجازی را الآن متوجه نمی‌شوم. تا جایی که می‌توانم رسانه‌ها را نیز اصلاً دنبال نمی‌کنم و روی کار خودم تمرکز می‌کنم.

سنگربان سپاهان صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: نه کسی با من صحبت کرد و نه فشار رسانه‌ای و مجازی بوده است و نه هیچ چیزی. در تنهایی خودم به این موضوع فکر کردم و دیدم این حرف‌ها در شأن من و باشگاه سپاهان نبود. اصلاً کاری به‌طرف مقابلم ندارم. 12، 13 سال است که فوتبال ‌بازی می‌کنم. خب یک مربی از من خوشش نمی‌آید، خب نیاید. بالاخره فوتبال همین است دیگر. من از هواداران سپاهان و استقلال به این خاطر معذرت‌خواهی می‌کنم که کلاس کار باشگاه سپاهان را با این حرفم پایین آوردم و از همه عذرخواهی می‌کنم.

مظاهری در پایان در خصوص اینکه مجیدی گفته است مظاهری بازیکن تیم من است و جدایی او را تکذیب کرده است، گفت: من گفتم شاید خوشش نیاید. این سلیقه مربی است و هیچ بازیکنی نمی‌آید بگوید من بد هستم. بهانه من این است که خوشش نیامده است. خب حتماً خوب نبوده‌ام که به من بازی نداده است.

دیدگاه‌ها