کد خبر : 1822941 | 16 اردیبهشت 1401 ساعت 14:00 | 28.9K بازدید | 3 دیدگاه

امیدوارم کیفیت چمن حافظیه بهتر شود؛

کمندانی: برای این ۶ امتیاز سر می‌دهیم

هافبک فجر سپاسی از اهمیت پیروزی تیمش مقابل مسجدسلیمان و لزوم کیفیت چمن حافظیه برای این بازی صحبت کرد.

کمندانی: برای این ۶ امتیاز سر می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، میلاد کمندانی که در نیم‌فصل به جمع فجری‌ها اضافه شده، درباره وضعیت این تیم گفت: در دو بازی اخیر واقعا با بدشانسی مواجه شده‌ایم و در شرایطی که می‌توانستیم حداقل ٤ امتیاز کسب کنیم، تنها یک امتیاز گرفتیم که حق‌مان بیش از این‌ها بود.

او در خصوص دیدار اخیرشان مقابل مس رفسنجان عنوان کرد: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و فقط می‌‌توان گفت واقعا روی بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم ولی ان‌شاالله در بازی‌های باقی‌مانده جبران کرده و دل هواداران خونگرم شیرازی را شاد می‌کنیم.

کمندانی در خصوص وضعیت چمن حافظیه و ادامه بازی‌های خانگی تیمش در این ورزشگاه گفت: چمن حافظیه واقعا شرایط مساعدی ندارد، هرچند تلاش زیادی صورت گرفته که وضعیت چمن تغییر کند ولی ما فقط بخاطر هواداران‌مان و استفاده از امتیاز میزبانی باید در این ورزشگاه بازی کنیم. امیدوارم وضعیت چمن بهتر شود تا بتوانیم بهترین عملکرد فنی را ارائه دهیم.

او در خصوص  مسابقات باقی مانده فجر و شرایط تیمش در جدول گفت: قطعا و با تلاش و انرژی زیاد و همدلی بین همه بچه‌ها تیم فجر در لیگ‌برتر ماندگار خواهد شد. از هواداران‌مان که همیشه کنارمان بوده‌اند و در بازی با مس تیم را تنها نگذاشتند، ممنونم و ان‌شاالله با حضور حداکثری و حمایت‌شان بتوانیم در بازی پیش رو مقابل نفت مسجدسلیمان سه امتیاز را کسب و به آنها تقدیم کنیم.

کمندانی تاکید کرد: اجازه اشتباه مقابل نفت مسجدسلیمان را نداریم و برای این بازی ۶ امتیازی سر می‌دهیم تا شب باشکوه حافظیه را در کنار هواداران‌مان رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها