کد خبر : 1823088 | 17 اردیبهشت 1401 ساعت 14:09 | 11.8K بازدید | 1 دیدگاه

ورزشگاه وطنی در انتظار بذر پاشی

بعد از دستور وزیر ورزش برای نصب تابلو روزشمار زمان پایان پروژه تعویض چمن وطنی، حالا این تابلو عدد ۶۵ را نشان میدهد اما آنچه که از شواهد به نظر می‌آید تحویل به موقع بر اساس زمان بندی، کمی بعید به نظر می رسد.

ورزشگاه وطنی در انتظار بذر پاشی

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که حالا افتخار قهرمانی جام حذفی را هم به دست آورده، همچنان از رقابت در ورزشگاه خانگی، محروم است. شمالی‌ها از سال گذشته و بعد از جمع‌آوری چمن مصنوعی وطنی، از نقش جهان اصفهان تا ورزشگاه امام رضای مشهد سفر کردند و از رقبای خود در این شهرها، میزبانی کردند. در این بین اما سرعت روند اجرای پروژه وطنی چندان قابل قبول نبود. به آرامی و بعد از کندی روند اجرا، هواداران نساجی تجمعات اعتراضی را برگزار کردند و در ادامه و با سفر استانی رئیس جمهور و وزیر ورزش به مازندران، رئیسی دستور فوری برای تحویل یک ماه پیش از موعد اعلام شده را صادر کرد و استاندار مازندران هم این زمان تحویل را تایید کرد تا مرداد ماه به عنوان زمان تحویل مشخص شود.

امروز تابلوی روزشمار به ما می‌گوید حدود دو ماه تا ضرب الاجل رئیس جمهور و تحویل چمن فاصله داریم. کارفرمای پروژه یعنی ورزش و جوانان هم به تحویل به موقع، خوشبین است. در توضیحات این اداره به خبرنگار ورزش سه، روند پروژه در حال حاضر این چنین توصیف شده:

( بعد از از حفر کانال و جایگذاری لوله‌های تخلیه آب، حالا چمن وطنی در مرحله آزمایش سیستم گرمایشی یا هیتینگ است. امروز مهلت یک هفته‌ای این آزمایش‌ها به پایان رسیده و همه چیز خوشبختانه به درستی عمل کرده است. به موازات این تست‌ها، عملیات احداث چاه ذخیره آب برای آب پاشی زمین هم در حال انجام است. طبق نقشه، آب جمع آوری شده از زمین به تصفیه خانه و از آنجا به چاه‌هایی که در طول زمین در حال ساخت است هدایت شده و با این روش از هدر رفتن هزاران لیتر آب در سال، جلوگیری می‌شود. البته بعضی از بخش‌های این پروژه تقریبا به پایان رسیده است. مانند سکوی جدید که مرحله بتن‌ریزی در آن به اتمام رسیده و حالا در مرحله نصب صندلی قرار دارد. طبق برنامه هم بین دو تا سه هفته دیگر بذرپاشی در این ورزشگاه انجام می شود و در نهایت طبق زمان‌بندی اعلام شده در مرداد ماه، ورزشگاه وطنی آماده بهره‌برداری می‌شود)
171151617115171711518

باید دید وعده تحویل وطنی با توجه به زمان اندک باقی مانده برای برگزاری اولین رقابت نساجی در فصل جدید، چقدر به واقعیت نزدیک است؟

دیدگاه‌ها