کد خبر : 1823168 | 17 اردیبهشت 1401 ساعت 22:52 | 24.2K بازدید | 29 دیدگاه

خداحافظ لیگ قهرمانان؛

برایتون 4 - 0 یونایتد؛ چیزی فراتر از فاجعه!

منچستریونایتد در شب فاجعه بار خود با چهار گل در خانه برایتون مغلوب شد.

برایتون 4 - 0 یونایتد؛ چیزی فراتر از فاجعه!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رالف رانگنیک در شبی که به‌ندرت به سمت دروازه برایتون حمله کردند، شکست سنگین 0-4 را پذیرفته و فصل کابوس وار خود را با این نتیجه تکمیل کردند.

برایتون بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت در دقیقه 15 به گل اول دست یافت. توپ در پشت محوطه جریمه به مویسس کایسدو رسیده و این بازیکن با ضربه‌ای زمینی به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

1711635

دقایقی بعد و روی ارسال یک موقعیت ایستگاهی توسط گروس بود که دنی ولبک فرصت خوبی برای زدن گل داشت، اما ضربه او از بالای دروازه یونایتد به بیرون رفت. در دقیقه 35 تروسارد در گوشه محوطه صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او نیز راهی به دروازه داوید دخیا پیدا نکرد.

در دقیقه 43 و روی اشتباه عجیب رافائل واران بود که برایتون می‌توانست به گل دوم دست یابد، اما ضربه ولبک از بالای دروازه به بیرون رفت و نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به اتمام رسید. 

اما برایتون نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل دوم نیز دست یافت. پاس به بیرون تروسارد در سمت چپ محوطه به مارک کوکوریا رسید و او با ضربه‌ای محکم به طاق دروازه موفق به زدن گل دوم شد.

1711634

در دقیقه 56 خوان ماتا در گوشه محوطه جریمه برایتون صاحب موقعیت شده و می‌توانست اختلاف را کم کند، اما سانچس در مقابل ضربه محکم این بازیکن به‌خوبی عکس العمل نشان داد. 

اما لحظاتی بعد برایتون باز هم موفق به گلزنی شد. این بار ارسال عرضی تروسارد در محوطه به پاسکال گروس رسید و او با حرکتی تکنیکی و ضربه‌ای فنی به گوشه دروازه، دخیا را مغلوب کرده و گل سوم را نیز به ثمر رساند.

در دقیقه 60 نوبت گل چهارم برایتون رسید. ضربه دنی ولبک در موقعیتی تک به تک روی خط توسط دیگو دالوت مهار شد و همان توپ به تروسارد برخورد کرده و تبدیل به گل چهارم برایتون شد.

1711636

در دقیقه 63 و روی ارسال خوان ماتا بود که ادینسون کاوانی فرصت داشت یکی از گل‌های خورده را جبران کند، اما ضربه سر محکم او با واکنش تماشایی سانچس همراه شد.

دقایقی بعد این بار برایتون روی حرکت تیمی و تماشایی و ضربه مک آلیستر موقعیت خوبی برای زدن گل پنجم داشت، اما ضربه او با دخالت دالوت در نهایت به دیرک دروازه برخورد کرد و این فرصت طلایی از دست رفت. در ادامه حملات برایتون اثربخش نبود و این تیم در نهایت با چهار گل یونایتد را شکست داد.

دیدگاه‌ها