کد خبر : 1823274 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 14:25 | 46.9K بازدید | 21 دیدگاه

طعنه پپ به مورینیو، حتی سهمیه هم نگرفتند

گویا مصاحبه ژوزه مورینیو پس از صعود رم به فینال لیگ کنفرانس اروپا، به مذاق پپ گواردیولا خوش نیامده است.

طعنه پپ به مورینیو، حتی سهمیه هم نگرفتند

به گزارش "ورزش سه"، بهترین و هیجان‌انگیزترین ال‌کلاسیکوهای تاریخ را در دوران حضور پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو روی نیمکت بارسا و رئال شاهد بودیم. بین سال های 2010 تا 2012 ال کلاسیکوها در سطحی دیگر از جذابیت و تنش برگزار می شد. رقابت بین مورینیو و پپ سپس به لیگ برتر کشید زمانی که پپ هدایت سیتی را قبول کرد و مورینیو نیز مربی منچستریونایتد شد. حالا اما مورینیو در آاس رم مربیگری می کند ولی پپ همچنان روی نیمکت سیتی حضور دارد.

1711257

 

مورینیو که پنجشنبه شب توانست تیمش را به فینال لیگ کنفرانس برساند، در پایان بازی به پیروزی رئال برابر سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اشاره کرد و گفت که قلبش همیشه با رئال است و دوست دارد کارلو آنچلوتی با کهکشانی ها در فینال لیگ قهرمانان بر لیورپول پیروز شود. مورینیو از حذف منچسترسیتی به دست رئال بسیار خوشحال بود.

1711011

 

پپ گواردیولا اما در نشست خبری بازی با نیوکاسل وقتی با سوالی در مورد هزینه یک میلیارد یورویی سیتی برای کسب قهرمانی چپمپیونزلیگ روبرو شد، فرصت را برای کنایه زدن به مورینیو غنیمت شمرد و پاسخ داد:« برای من مساله پول نیست و هواداران سیتی نیز این را درک می کنند. به آاس رم نگاه کنید که این همه هزینه کرده ولی حتی سهمیه لیگ قهرمانان را نیز به دست نیاوردند.»

دیدگاه‌ها