کد خبر : 1823289 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 16:28 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

با دریافت پیشنهادی وسوسه کننده

لائوتارو به یک شرط از اینتر جدا می‌شود

بر اساس گزارش یک روزنامه ایتالیایی، باشگاه اینتر نمی‌تواند تضمینی برای حفظ مهاجم آرژانتینی خود برای فصل آینده بدهد.

لائوتارو به یک شرط از اینتر جدا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز فصل خوبی را زیر نظر سیمونه اینزاگی در اینتر داشته و در 33 بازی سری A ایتالیا موفق به ثمر رساندن 19 گل برای نراتزوری شده است. او به نوعی نگذاشته هواداران این تیم جای خالی روملو لوکاکو را حس کنند و قصدی برای ترک این تیم ندارد اما شاید شرایط طوری رقم بخورد که او مجبور به ترک نراتزوری شود.

1707361

 

بر اساس گزارش روزنامه "گاتزتا دلو اسپورت"؛ این مهاجم 24 ساله که به غیر از مقطع کوتاهی در اواسط فصل جاری، بازیکن کلیدی برای تیم تحت‌هدایت سیمونه اینزاگی برای ماندن در کورس قهرمانی اسکودتو بوده، نمی‌خواهد اینتر را در تابستان پیش‌رو ترک کند و خود را در هسته اصلی پروژه اینزاگی می‌بیند و از زندگی در میلان هم لذت می‌برد.

طبق ادعای این روزنامه؛ مدیران باشگاه اینتر اما نمی‌توانند تضمینی در خصوص آینده حرفه‌ای این مهاجم آرژانتینی بدهند، چرا که احتمالاً پیشنهادهای جدی و خوبی را در تابستان بابت فروش این بازیکن دریافت خواهند کرد که احتمالاً آنها را مورد بررسی قرار خواهند داد. اینتری‌ها پیش از این گفته بودند، مارتینز فروشی نیست اما پیشنهادی اغواکننده ممکن است نظر آنها را در پایان فصل جاری تغییر دهد.

1696773

 

مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین که در سال 2018 از راسینگ کلوب آرژانتین به اینتر پیوست و در این مدت در 178 بازی آمار 72 گل‌زده و 23 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته، مورد توجه باشگاه‌هایی همچون بارسلونا، تاتنهام، آرسنال و منچستریونایتد قرار دارد.

دیدگاه‌ها