کد خبر : 1823408 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 09:50 | 21.3K بازدید | 22 دیدگاه

توصیه فرزاد حاتمی به تارتار؛ با دو فوروارد بازی نکن!

فرزاد حاتمی در آستانه دیدار با پرسپولیس با مهدی تارتار به چالش جدیدی برخورده است.

توصیه فرزاد حاتمی به تارتار؛ با دو فوروارد بازی نکن!

به گزارش "ورزش سه"، حملات مجازی به مهدی تارتار از چند روز قبل از بازی با پرسپولیس شروع شده است. در این بین برخی بازیکنان سابق فوتبال هم به این مساله دامن زده‌اند. فرزاد حاتمی مهاجم سابق استقلال دو روز پیش در مصاحبه ای اعلام کرد در تیمی بازی می‌کرده که سرمربی آن مقابل پرسپولیس تاکتیک تیمی اش را تغییر داده است!
بعد از این اظهارنظر خیلی ها اعلام کردند که منظور حاتمی، مهدی تارتار است که در تیم های مختلفی کنار او بوده است. از طرفی گفته می‌شد مهاجم باتجربه فوتبال ایران به دیدار پارس جنوبی و پرسپولیس در هفته پایانی لیگ هجدهم اشاره کرده که تیم تحت هدایت تارتار یک بر صفر بازنده شد و در جم سرخ‌پوشان جشن قهرمانی گرفتند.
بعد از این اتفاق حاتمی شب گذشته یک استوری منتشر کرد و توضیحاتی را ارائه داد. او ضمن انتشار عکس خودش با مهدی تارتار نوشت: «من هیچ‌وقت به کسی تهمت و افترا نمی‌زنم؛ فقط نظرم رو گفتم. با اینکه ما با هم اختلافات زیادی داشتیم ولی شما مربی پاکی بودی.»
جمله پایانی فرزاد حاتمی اما باعث شد تا در فضای مجازی بار دیگر این بازیکن نامش مطرح شود. او آورده است: «امیدوارم امتیاز بگیری و به این حواشی پایان بدی. ولی دو فوروارد بازی نکن!»

1712019

دیدگاه‌ها