کد خبر : 1823430 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 11:16 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

تعویق بازی‌های آسیایی از لحاظ روحی و روانی تاثیرگذار خواهد بود

استکی: مسابقات قهرمانی کشور باید برگزار شود

سرمربی تیم ملی بوکس تاکید کرد که تعویق بازی‌های آسیایی از لحاظ روحی و روانی روی عملکرد ورزشکاران و مربیان تاثیرگذار خواهد بود.

استکی: مسابقات قهرمانی کشور باید برگزار شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علیرضا استکی در خصوص تعویق بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو اظهار داشت: قطعاً تعویق بازی‌های آسیایی مانند المپیک از لحاظ روحی و روانی روی عملکرد ورزشکاران و مربیان تاثیر می‌گذارد. ما پس از تعویق المپیک 2020 توکیو خیلی سختی کشیدیم. باید در حال حاضر نیز روند برنامه‌های آماده‌سازی خود را تغییر بدهیم.

وی در خصوص اولین رویداد تیم ملی بوکس عنوان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا در آبان ماه برگزار خواهد شد و باید ببینیم تاریخ قطعی این مسابقات چه زمانی اعلام خواهد شد تا برای این رویداد آماده شویم اما با این وجود باز هم تعویق بازی‌های آسیایی روی عملکرد روحی و روانی همه تاثیر خواهد گذاشت.

سرمربی تیم ملی بوکس در خصوص برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور در اواخر اردیبهشت ماه عنوان کرد: طبق برنامه قهرمانی کشور را برگزار خواهیم کرد و تیم ملی را انتخاب می‌کنیم تا برای اولین رویداد آماده شویم. بوکس یک رشته فرار است و مجبوریم با وجود هزینه بالا اردوها را تعطیل کنیم و با تعداد بوکسور اردوهای خود را ادامه بدهیم. برگزاری مسابقات قهرمانی کشور باعث خواهد شد شناخت بهتری نسبت به عملکرد بوکسورها داشته باشیم و دست‌مان بازتر شود.

استکی در خصوص عدم لغو مسابقات قهرمانی کشور با وجود تعویق بازی‌های آسیایی گفت: قطعاً باید قهرمانی کشور برگزار شود، چرا که این مسابقات ربطی به بازی‌های آسیایی و دیگر رویدادها ندارد. باید تیم ملی و نفرات خود را بشناسیم و  نفرات جدید را به نیروهای قدیمی اضافه کنیم. حتماً باید دو تیم ملی داشته باشیم و خیلی کارها انجام بدهیم.

دیدگاه‌ها