کد خبر : 1823488 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 17:51 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

با تساوی در دیدار برگشت برابر شهید شاملی کازرون

سپاهان اصفهان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

دیدار برگشت از بازی فینال لیگ برتر هندبال امروز برگزار شد و تیم سپاهان توانست با تساوی برابر رقیب خود به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

سپاهان اصفهان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز دومین دیدار از بازی های فینال لیگ برتر هندبال در تهران و سالن خانه هندبال برگزار شد و تیم سپاهان اصفهان توانست با برتری در دیدار رفت و تساوی در بازی برگشت به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت های لیگ برتر هندبال ایران دست پیدا کند.

پس از برگزاری بازی های لیگ برتر هندبال در مرحله گروهی، چهار تیم بالای جدول به عنوان تیم های صعود کننده به مرحله نهایی انتخاب شدند و دو به دو به صورت حذفی با یکدیگر روبرو شدند و به این ترتیب دو تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان به رقابت با یکدیگر پرداختند و سپاهان اصفهان و مس کرمان نیز به مصاف هم رفتند.

پس از برتری سپاهانی ها در بازی مقابل مس کرمان و شهید شاملی کازرون برابر ذوب آهن، تیم های فینالیست مشخص شدند که باید در دو دیدار رفت و برگشت در زمین بی طرف به مصاف یکدیگر می رفت. به این ترتیب دو تیم سپاهان و نیروی زمینی شهید شاملی دیدار رفت از بازی های فینال برگزار شد و این تیم زرد پوش بود که توانست با نتیجه 23 بر 19 به برتری برسد. بازی برگشت این دو تیم نیز عصر امروز برگزار شد و با تساوی به پایان رسید و به این ترتیب تیم سپاهان توانست به عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال ایران دست پیدا کند. تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به مقام نایب قهرمانی سی و چهارمین دوره از رقابت های لیگ برتر رسید و دو تیم ذوب آهن اصفهان و مس کرمان نیز مشترکا به رتبه سومی رسیدند.

دیدگاه‌ها