کد خبر : 1823503 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 18:45 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

ساکت: در ماجرای میزبانی پرسپولیس از سازمان لیگ گله‌مندیم

محمدرضا ساکت نسبت به تعلل سازمان لیگ در مورد انتخاب میزبان بازی پرسپولیس واکنش نشان داد.

ساکت: در ماجرای میزبانی پرسپولیس از سازمان لیگ گله‌مندیم

به گزارش ورزش سه، ساعتی قبل و در فاصله تنها پنج روز تا دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، در نهایت باشگاه پرسپولیس ورزشگاه یادگار امام تبریز را به‌عنوان میزبان بازی معرفی کرد.

محمدرضا ساکت با گلایه به مسئولان سازمان لیگ در واکنش به برگزاری بازی در تبریز گفت: ما هیچ نظر خاصی نداریم و هر کجا باشد بازی می‌کنیم. از سازمان لیگ گله‌مند هستیم که حدود ۲۰ روز است که نتوانسته بودند این موضوع را به نتیجه برسانند. برای هر مسابقه‌ای قاعدتا باید از قبل هتل رزرو شود و هواپیما گرفته شود. زمانی که ما قرار بود در اراک بازی کنیم دقیقا از ۲۵ روز زودتر نامه رسمی را به فدراسیون فوتبال زدیم اما متاسفانه در ارتباط با این بازی مرتبا اخبار ضد و نقیضی شنیده می‌شد.

او در پاسخ به این سوال که دلیل این اتفاق چه بوده است گفت: من نمی‌دانم و به ما ارتباطی ندارد اما از سازمان لیگ انتطار داریم که در ارتباط با این مسائل زودتر تدبیر کند. فوتبال و اعزام یک کاروان چه برای ما و چه برای پرسپولیس زحمت دارد. باید بتوانیم هتل و بلیت تهیه کنیم و برنامه ریزی کنیم.

مدیرعامل سپاهان در مورد تنش‌های احتمالی در این بازی نیز عنوان کرد: نباید تنشی وجود داشته باشد.

ساکت در واکنش به اینکه سازمان لیگ از برگزاری بازی در تبریز بی اطلاعی کرده است گفت: من اطلاعی ندارم و تا این لحظه هیچ خبری ندارم اما به هر حال امیدوار هستیم که بتوانیم یک بازی جوانمردانه داشته باشیم و به تصمیماتی که گرفته می‌شود گردن می‌نهیم هر چند که خیلی دیر باشد.

دیدگاه‌ها