کد خبر : 1823527 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 20:12 | 9.7K بازدید | 3 دیدگاه

بکام: هوادارن یونایتد از تمام شدن فصل خوشحالند

دیوید بکام ابراز امیدواری کرد که با ایجاد برخی تغییرات شرایط منچستریونایتد در فصل آینده تغییر کند.

بکام: هوادارن یونایتد از تمام شدن فصل خوشحالند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نتایج ضعیف که در ابتدای فصل منچستریونایتد با اوله گنار سولسشر کسب کرد، نهایتاً صبر سران این باشگاه به پایان رسید و سرمربی نروژی برکنار شد. بعد از شایعات فراوانی که وجود داشت نهایتاً این رالف رانگنیک آلمانی بود که به‌عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ انتخاب شد و تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده گرفت. با این حال رانگنیک نیز نتوانست اوضاع منچستریونایتد را تغییر دهد و اخیرا امیدهای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به شکل کامل از بین رفت.

چند هفته پیش بود که وضعیت سرمربی فصل بعدی منچستر یونایتد به شکل رسمی مشخص شد و این باشگاه با اریک تن‌هاخ به توافق رسید. سرمربی هلندی توانست روزهای فوق العاده‌ای را در آژاکس رقم بزند و همین موضوع باعث شد که چند باشگاه خواهان به‌خدمت گرفتن او باشند اما نهایتاً منچستریونایتد تن‌هاخ را به‌عنوان سرمربی فصل بعد خود انتخاب کرد. حالا یونایتد امیدوار است با تن‌هاخ به روزهای خوب گذشته بازگردد.

1708260

دیوید بکام، ستاره سابق منچستریونایتد، حالا در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت این تیم در این فصل صحبت کرده و می‌گوید: "من فکر می‌کنم تغییراتی باید ایجاد شود و تغییراتی در حال رخ دادن است، ما آن را دیده‌ایم. پایان فصل سختی است، اما پایان فصل است. من مطمئن هستم که بسیاری از هواداران از این موضوع خوشحال هستند، زیرا روزهای سختی بود. طرفداران همیشه برای حمایت از تیم حاضر هستند و این کاری است که طرفداران منچستریونایتد همیشه انجام می‌دهند. تیم‌های زیادی وجود ندارند که در چند سال گذشته چنین تجربه‌ای را داشته‌اند و هنوز هواداران‌شان ورزشگاه خود را پر می‌کنند، این موضوع چیزهای زیادی در مورد هواداران می‌گوید."

دیدگاه‌ها