کد خبر : 1823542 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 21:12 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

مسابقات تنیس روی میز باشگاه‌های آسیا برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون تنیس روی میز از برگزاری مسابقات باشگاه‌های آسیا خبر داد و گفت: این رقابت‌ها تاثیر مثبتی روی فعالیت داخلی ما خواهد داشت.

مسابقات تنیس روی میز باشگاه‌های آسیا برگزار می‌شود

به گزارش ورزش سه به نقل از مهر ، مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در حاشیه مراسم اختتامیه رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی مردان که شامگاه دوشنبه برگزار شد، گفت: این نوید را می دهم که مسابقات باشگاه‌های آسیا به زودی برگزار می‌شود. نتیجه این است که در آینده سرمایه‌گذاری بیشتری در این رشته از سوی باشگاه‌های مختلف شود و شاهد حضور تیم‌های بیشتری خواهیم بود.

وی با اشاره به تعویق حداقل یک ساله بازی‌های آسیایی و بعد از آن مسابقات قهرمانی جهان ادامه داد: قرار است برخی از ملی‌پوشان تا چند روز دیگر به قطر بروند و اردوی مشترکی با بازیکنان قطری و سوئدی داشته باشند که می‌تواند به پیشرفت آنها کمک کند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز درخصوص رنکینگ جهانی و وضعیت ملی پوشان در آن خاطرنشان کرد: به فدراسیون جهانی ایمیل زدیم و گفتیم که به واسطه ، مسابقات در آسیا برگزار نمی‌شود و بازیکنان این قاره نمی‌توانند امتیاز بگیرند و عقب می‌افتنداما بازیکنان اروپایی امتیاز لازم را برای صعود در رنکینگ بدست می‌آورند. امیدواریم تدبیری اندیشیده شود که بازیکنان آسیایی با انجام دیدارهای بیشتر بتوانند امتیاز بیشتری هم در رنکینگ جهانی کسب کنند.

علیقارداشی با یادآوری که تنیس روی میز در سال ۱۴۰۰ و در بین ۵۲ فدراسیون رتبه سوم را به لحاظ اعزام ها کسب کرد، تصریح کرد: البته اگر منابع مالی بیشتری به فدراسیون تزریق شود، می‌توانیم برنامه ریزی بهتری هم برای اعزام نفرات بیشتر داشته باشیم. فدراسیون جهانی اعلام کرده که هر ورزشکار باید حداقل در ۸ تورنمنت شرکت کند که ما امیدواریم در جهت جذب اسپانسرها اقدامات بهتر داشته باشیم.

وی درباره سقف قرارداد در تنیس روی میز گفت: در گذشته که دبیر فدراسیون بودم، تجربه خوبی در این موضوع نداشتیم. به همین دلیل سقف گذاشتن خوب نیست.قپل می‌دهم با تصمیم کنفدراسیون آسیا مبنی بر برگزاری مسابقات باشگاه‌های آسیا، استقبال بهتری از سوی تیم‌ها شود و حتی بتوانیم بازیکنان خارجی هم در لیگ داشته باشیم.

دیدگاه‌ها