کد خبر : 1823564 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 22:32 | 47.9K بازدید | 20 دیدگاه

هرجا را انتخاب کردیم قبول نشد؛

پیروانی: سپاهان برای ما میزبان انتخاب کند

سرپرست پرسپولیس می‌گوید این تیم هنوز به قهرمانی امیدوار است.

پیروانی: سپاهان برای ما میزبان انتخاب کند

به گزارش ورزش سه، افشین پیروانی پس از تساوی پرسپولیس برابر ذوب آهن در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در صحنه‌ای که گل خوردیم، کارشناسان گفتند اصلا هند نبوده است. داور خط نگه دار دوم در صحنه گل اشتباه کرد. از وسط زمین بازیکن ما تک به تک شد و باز هم اشتباه کرد؛ نه فشاری وجود داشت و نه استرسی. آقای داور هم‌ عجله داشت ‌سوت بازی را سریع بزند، در دربی هم عجله داشتند. عجله بلای جان ما شده است.

او افزود: در مجموع تیم ما خوب بازی کرد و مستحق برد بودیم. یک خسته نباشید هم به آقای افشاریان می‌گویم که دقت زیادی می‌کند که داور‌های خوبی برای ما بگذارد. جا دارد از ایشان تشکر کنیم.

پیروانی در واکنش به اینکه میزبانی بازی سپاهان و پرسپولیس در تبریز از سوی مسئولان تکذیب شده است گفت: تیم حریف هم مصاحبه کرد که توطئه وجود داشت. ما اول روی رایی که داده شد معترض هستیم چون ما مقصر نبودیم. چرا باید در شهر بی طرف باشد؟ بعد از آن هم ما هر جا را اعلام می‌کنیم می‌گویند شورای تامین موافقت نمی‌کنند. آقایان و سازمان لیگ توضیح بدهند چه اتفاقی می‌افتد؟ همه ‌علیه ما مصاحبه می‌کنند‌. ما خواستیم به سیرجان برویم موافقت نشد، مشهد موافقت نشد. ما با همه رایزنی می‌کنیم اما می‌گویند چرا زودتر اعلام نمی‌کنید.

او ادامه داد: ما تبریز را اعلام کردیم اما می‌گویند موافقت نشده است. تیم رقیب به ما اعلام کند و ما بازی می‌کنیم. ما با هوادار هستیم؛ سپاهان یک جا را پیشنهاد بدهد و ما می‌رویم. انزلی را اعلام کردیم موافقت نشد، سیرجان را اعلام کردیم موافقت نشد، اراک را اعلام کردیم موافقت نشده است. الان هم تبریز است که شما می‌گویید موافقت نشده است.

او با اشاره به لزوم حضور هواداران در این بازی گفت: رایی که داده شده در زمین بی طرف است نه بدون هوادار. چرا می‌ترسند و می‌گویند بدون هوادار؟ فکر می‌کنم سازمان لیگ دنبال این است که بازی بدون هوادار باشد چون بازی رفت بدون هوادار بوده است. چرا باید بدون هوادار باشد؟ اگر کرونا نبود چرا الان سی درصد هوادار به استادیوم می‌آید؟ چه قانونی؟ در دنیا همه کامل می‌آیند. امروز سی درصد بود؟ بهانه جویی می‌کنیم. صداقت خیلی مهم است و در هر کاری اگر صداقت داشته باشیم پیشرفت می‌کنیم. من همین الان به‌عنوان نماینده پرسپولیس می‌گویم تیم حریف بگوید کجا بازی کنیم. ما پنج جا را گفتیم و موافقت نکردند. ما مقصر نیستیم. الان هم گفتند یک جا را بگویید؛ ما تبریز را اعلام کردیم اما الان از شما می‌شنویم... آقای مهدی؛ شما که نظرتان را می‌گویید به ما کمک کنید.

پیروانی در واکنش به اینکه علت عدم موافقت سفر رئیس جمهور به تبریز است گفت: سازمان لیگ یک جا را به ما بگوید و ما با هوادار بازی کنیم. ما مشهد را گفتیم؛ گفتند نمی‌شود و به ثامن بروید؛ در ثامن عیسی آل‌کثیر رباط داد. اینکه نمی‌خواهند اعلام کنند درست نیست. ما پرسپولیس هستیم و پنج سال قهرمانیم. امسال همه بسیج شدند. یک تیم سخنگو استخدام کرده است. خواهش من از آقای درویش این است چند نفر را استخدام کند که فقط مصاحبه کنند. در یک تیم فقط آدم نشسته است که اظهار نظر کنند. این فوتبال قشنگی نیست. راجع به هر چیزی حرف بزنید اظهار نظر می‌کنند.

مدیر تیم پرسپولیس در پاسخ به اینکه اگر اعلام شود بازی بدون هوادار برگزار می‌شود واکنش آنها چه خواهد بود گفت: چرا بدون هوادار بازی کنیم. سرمایه ما هستند. هر جا برویم هوادار ما بیشتر از تیم میزبان است. چرا از هوادار استفاده نکنیم؟ امروز بد بود؟ هوادار لذت فوتبال است. بهانه هست که سی درصد. شورای تامین را بهانه می‌کنند. ما در جلسات تیمی شرکت می‌کنیم و به خدا این‌طور نیست. شورای تامین دخالت این شکلی نمی‌کند. بهانه کرده‌اند.

پیروانی سپس گفت: به بازی برمی‌گردم. آقای مسئول کمیته داوران و دپارتمان؛ از شما خواهش می‌کنیم نظارت بیشتری کنید. ما امسال لطمه زیادی خوردیم. گلی که خوردیم هند نبوده، وسط نیمه بازیکن ما تک به تک شد و آفساید گرفتند. امتیاز ما را گرفتید؛ ما امتیاز به کسی نمی‌دهیم.

وی در واکنش به اینکه پارسال هم ادعا می‌کردند همه برای عدم قهرمانی پرسپولیس بسیج شده‌اند گفت: زورشان نرسید اما امسال تلاش می‌کنند. امید داریم. ما پرسپولیس هستیم و به قهرمانی عادت داریم و تا لحظه آخر تلاش می‌کنیم اما اگر قرار باشد قضاوت‌ها اینطور باشد مطمئنا زور ما نمی‌رسد.

پیروانی در پاسخ به اینکه در صورتی‌که دوباره رای به ضرر گل گهر اعلام شود پرسپولیس اقدامی خواهد کرد عنوان کرد: شما فکر می‌کنید رای عوض می‌شود؟ من که فکر نمی‌کنم.

دیدگاه‌ها