کد خبر : 1823721 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 18:35 | 17.2K بازدید | 8 دیدگاه

فعلا بگذارید رسمی شود

گواردیولا: باشگاه اجازه صحبت در مورد هالند را نمی‌دهد

پپ گواردیولا حاضر نشد در مورد انتقال قریب الوقوع ارلینگ هالند به سیتی صحبت کند.

گواردیولا: باشگاه اجازه صحبت در مورد هالند را نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند که جدایی‌اش از بوروسیا دورتموند در پایان فصل جاری قطعی به نظر می‌رسد، مقصد بعدی‌اش لیگ برتر انگلیس است. بر اساس ادعای نشریه انگلیسی «اتلتیک»؛ باشگاه منچسترسیتی با ارلینگ هالند به توافق شخصی رسیده و انتظار می‌رود این باشگاه انگلیسی این هفته با پرداخت رقم فسخ قرارداد مهاجم نروژی، او را رسماً به‌خدمت بگیرد.

1712077

 

این مهاجم 21 ساله که در پنجره زمستانی 2019 از سالزبورگ به بوروسیا دورتموند پیوست، تاکنون در 88 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 85 گل زده و 23 پاس‌گل را به ثبت رسانده است. ارلینگ که تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد، در قراردادش با دورتموند بند فسخی 75 میلیون یورویی وجود دارد.

منچسترسیتی قصد دارد با گلزن دورتموند قراردادی پنج ساله با دستمزد وسوسه‌انگیز 500 هزار پوند در هفته امضا کند. پدر هالند نیز در زمان بازیگری‌اش به‌مدت سه سال عضو منچسترسیتی بود و در 38 بازی برای این تیم به میدان رفت.

1712452

 

پپ گواردیولا که در نشست خبری بازی با وولورهمپتون شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی در مورد جذب هالند گفت:« همه دنیا در این مورد مطلع شده‌اند ولی من نباید در این‌رابطه صجبت کنم و خوشم هم نمی‌آید در مورد آینده و اتفاقاتی که قرار است فصل بعد رخ بدهد، حرف بزنم. دورتموند و سیتی به من اطلاع داده‌اند که به خاطر مسائل قانونی، در مورد هالند حرف نزنم. علی‌رغم میل باطنی، تا زمانی که انتقال رسمی نشده، نمی‌توانم صحبت کنم.»

دیدگاه‌ها