کد خبر : 1823744 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 21:19 | 25.9K بازدید | 2 دیدگاه

پپه و طارمی، قهرمانانی به زبان پرتغالی و فارسی

مهدی طارمی و پپه دو بازیکن کلیدی این فصل پورتو، در شبکه‌های اجتماعی به تعریف و تمجید از یکدیگر پرداخته‌اند.

پپه و طارمی، قهرمانانی به زبان پرتغالی و فارسی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی نقش ویژه و کلیدی در قهرمانی این فصل پورتو داشت. ستاره ایرانی آبی و سفیدها موفق شد در این فصل ۲۰ بار دروازه حریفان را باز کند و ۱۳ مرتبه نیز پاس گل بدهد. البته این بازیکن ایرانی چندین ضربه پنالتی نیز برای تیمش گرفت و همین مسئله عاملی شد تا هواداران تیم‌های رقیب پورتو، علیه طارمی در فضای مجازی مطالب زیادی را منتشر کنند.

این اتفاق سبب گردید تا باشگاه پورتو برای حمایت از طارمی، پست‌های متعددی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد که تعدادی از آنها نیز به زبان فارسی بود و آنها حتی به این مهاجم بوشهری، لقب شاهزاده پارس را دادند.

1712473


باشگاه پورتو شب گذشته در ستایش بازیکن ایرانی خود، تصاویری را از طارمی منتشر کرد و نوشت: «به زبان فارسی، به قهرمان چه می‌گویید؟» این پست اینستاگرامی باعث واکنش پپه مدافع مشهور آبی و سفیدها شد و این بازیکن پرتغالی با ارسال کامنتی نوشت: «شاید مهدی طارمی (کلمه قهرمان به فارسی باشد)».

پس از این واکنش، مهدی طارمی نیز جواب محبت هم‌تیمی خود را داد و تصاویری از خودش و پپه را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «قهرمان در زبان پرتغالی چگونه نوشته می‌شود؟ شاید پپه».

این دو بازیکن که رابطه خوب و صمیمی با هم دارند، نقش مهمی در موفقیت‌های پورتو در این فصل داشته‌اند. شاگردان کونسیسائو پس از قهرمانی لیگ، راهی دیدار فینال جام حذفی شده و شرایط دبل در فوتبال پرتغال برای آنها کاملاً مهیاست.

1712474

دیدگاه‌ها