کد خبر : 1823768 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 00:07 | 37.2K بازدید | 3 دیدگاه

آقای کامرانی‌فر نکات مدنظرش را ابلاغ کند؛

واکنش مهدی به تناقض‌ تعیین قهرمان

سرپرست برگزاری مسابقات سازمان لیگ در مورد حواشی به‌وجود آمده در رابطه با تناقض صحبت‌های او و کامرانی‌فر توضیح داد.

واکنش مهدی به تناقض‌ تعیین قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، تناقض میان صحبت‌های حسن کامرانی‌فر و سهیل مهدی در خصوص تعیین قهرمان در صورت امتیاز برابر تیم‌ها، یکی از حواشی این روزهاست. سرپرست برگزاری مسابقات سازمان لیگ در اظهارات خود اعلام کرده بود که قانون مصوب فدراسیون فوتبال اجرایی می‌شود و این قانون اعمال بازی رودررو در صورت برابری امتیازها در روز پایانی لیگ است.

شب گذشته اما کامرانی‌فر در برنامه فوتبال برتر تعیین قهرمان در صورت برابری امتیاز را به گونه‌ای دیگر شرح داد و گفت: در صورت تساوی امتیازات استقلال و پرسپولیس در پایان فصل چون در بازی رو در رو مساوی کرده‌اند تفاضل گل محاسبه می‌شود.

در واکنش به تناقض به‌وجود آمده، یکی از سوالات مجری برنامه امشب شب‌های فوتبالی از سهیل مهدی این بود "اگر همه چیز به‌صورت مساوی پیش برود چه اتفاقی در نهایت رخ می‌دهد؟" مهدی با اشاره به این موضوع که صحبت‌هایش طبق ابلاغ‌هایی بوده که دریافت کرده گفت: من در مورد این موضوع صحبت کرده‌ام. وقتی بین عرایض بنده و صحبت‌های دبیر کل محترم فاصله‌ای افتاد به نظر می‌آید که من به‌عنوان مجری مسابقات باید در این‌رابطه یک تعاملی داشته باشم. چون به هر حال هیئت‌رئیسه فدراسیون، کمیته تدوین مقررات که خیلی وقت است از آنها خبری نداریم و هیئت‌رئیسه محترم، مصوبات و تصمیمات را ساخته و پرداخته کرده و به ما ابلاغ می‌کنند.

سرپرست برگزاری مسابقات سازمان لیگ خود را صرفا مجری دانسته و از دبیرکل خواست تا موارد مطرح شده را به او ارجاع دهد تا برگزاری بازی‌ها با آرامش صورت بگیرد: عرایضی که من داشتم بر اساس نکات و مستنداتی بود که به بنده ابلاغ شده بود. اگر نکته‌ای است که دبیر کل مسلما مدنظرش است خواهشا به بنده ارجاع بدهند و از طریق رئیس سازمان لیگ دستور بدهند. ما مجری هستیم و من چیز اشتباهی نگفتم. ادعایی نداریم، عاشق افکار خودمان نیستیم، تصمیم ساز نیستیم و فقط مجری مصوبات هستیم. امیدوارم که این شبهات هر چه زودتر برطرف شود تا بنده هم بتوانم اجرای مسابقات را با آرامش انجام دهم.

دیدگاه‌ها