کد خبر : 1823808 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 12:16 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

واتسکه: راهی جز فروش هالند نداشتیم

هانس یواخیم واتسکه، مدیر باشگاه دورتموند، از انتقال ارلینگ هالند به منچسترسیتی چندان راضی نیست.

واتسکه: راهی جز فروش هالند نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سیتی روز گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که هالند را با قراردادی پنج ساله به خدمت گرفته است. 
بند فسخ 75 میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن با باشگاه دورتموند باعث شد که این باشگاه آلمانی اجازه مخالفت خاصی با جدایی او نداشته باشد و این موضوع چندان به مذاق مدیران دورتموند خوش نیامده است. 
واتسکه در گفتگو با سی ان ان در این باره اظهار داشت:« فروش این بازیکنان تنها راه ماست چون وقتی بازیکنی خوب بازی می‌کند، ما باید برای حفظ او با باشگاه‌های بسیار بزرگی که اولیگارش‌های روس و دولت‌های عربی از آنها حمایت می‌کنند رقابت کنیم.»

 

1706888


او با انتقاد از این شرایط و با اشاره به تاریخچه این باشگاه اضافه کرد:« ما (دورتموند) 113 سال است که فوتبال بازی می‌کنیم و نباید فراموش کنیم که 111 سال آن را بدون ارلینگ هالند سپری کردیم. ما روبرت لواندوفسکی را داشتیم که در سال 2014 از ما جدا شد اما ما همچنان در سال‌های 2015، 2016 و 2017 تا به حال به فوتبال ادامه دادیم. پس از آن نوبت پی‌یر امریک اوبامیانگ و حالا هم هالند شد.»
این مدیر دورتموند با اشاره به علاقه شخصی این ستاره نروژی برای جدا شدن از دورتموند اضافه کرد:« مطمئن باشید اگر هالند این تصمیم را گرفت که از جمع ما جدا شود، ما به زودی صددرصد بازیکن و ستاره بعدی را پیدا خواهیم کرد.»
دورتموند روز گذشته و دقایقی پس از رسمی شدن پیوستن هالند به سیتی، اعلام کرد که کریم آدیمی را به صورت رسمی از سالزبورگ به خدمت گرفته است.

دیدگاه‌ها