کد خبر : 1823843 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 15:23 | 22.5K بازدید | 9 دیدگاه

رئیس فدراسیون در آتن به دنبال یکتا؛

دختر تاریخ‌ساز ایران در یونان غیب شد!

دختر وزنه‌بردار ایران پس از تاریخ‌سازی در مسابقات قهرمانی یونان در آتن ماند.

دختر تاریخ‌ساز ایران در یونان غیب شد!

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان در شرایطی روز گذشته به پایان رسید که علیرضا یوسفی، تنها نماینده مردان ایران در این رقابت‌ها توانست رکورد دو ضرب دسته فوق سنگین را در حرکات یک‌ضرب و دو ضرب بزند و به مدال طلا برسد، اما یک روز قبل از او(دوشنبه) هم یکتا جمالی صاحب مدال شده بود.

یکتا جمالی که یکی از دو ورزشکار ایرانی حاضر در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانان جهان و تنها وزنه‌بردار ایرانی حاضر در این رقابت‌ها بود، توانست در دسته ۸۷ کیلوگرم به عنوان چهارمی در حرکت دو ضربه و مقام دوم در حرکت یک‌ضرب دست پیدا کند و بازهم به‌عنوان نخستین مدال‌آور جهانی وزنه‌برداری زنان ایران تاریخ‌ساز شود.

فدراسیون وزنه برداری ایران که یک ماه قبل قصد نداشت هیچ تیمی به مسابقات قهرمانی جوانان جهان در هراکلیون یونان اعزام کند، در نهایت تصمیم گرفت یک وزنه‌بردار مرد و یک وزنه‌بردار زن را با پنج همراه به این مسابقات بفرستد که در بازگشت به ایران، یکی از ورزشکاران کاروان تیم ملی را همراهی نخواهد کرد.

یکتا جمالی از محل اردوی کاروان تیم وزنه برداری ایران در آتن یونان خارج شده و پنج همراه تیم ملی در کنار علیرضا یوسفی، خبری از خروج غیرمنتظره وی از هتل ندارند.

اکنون علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران در آتن یونان پیگیر ماجراست تا بتواند یکتا جمالی را پیدا کند و همراه با کاروان تیم ملی به تهران برگرداند.

فدراسیون وزنه برداری ایران در ابتدا این موضوع را تایید نکرد و پاسخگوی رسانه‌ها نبود ولی در نهایت نایب‌رئیس فدراسیون موضوع غیبت یکتا جمالی در محل اقامت تیم را تایید کرد.

کاروان کوچک و هفت نفره اعزامی تیم ملی وزنه برداری ایران قرار است بامداد فردا چهارشنبه وارد تهران شود، اما احتمالا ۶ نفر در این پرواز خواهند بود و یکتا جمالی در آتن خواهد ماند.

دیدگاه‌ها