کد خبر : 1823846 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 17:25 | 28.6K بازدید | 8 دیدگاه

ایلکای گوندوگان:

شکست از رئال خیلی تلخ بود؛ فینال را تماشا نمی‌کنم

هافبک آلمانی سیتی هنوز نتوانسته شکست و حذف مقابل رئال مادرید را باور کند.

شکست از رئال خیلی تلخ بود؛ فینال را تماشا نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی پس از برتری 4-3 برابر رئال در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان خود را در فینال می‌دید. هرچند برتری شکننده بود ولی شکل بازی سیتی که کاملا برتر از تیم مادریدی بود، خوشبینی‌ها را در اردوی این تیم بالا برده بود و در بازی برگشت نیز تا دقیقه 89 با یک گل پیش بودند که به یک‌باره رئال برگشت و با دو گل رودریگو و تک گل کریم بنزما بازی باخته را با برد 3-1 عوض کرد.

1708168

 

ایلکای گوندگان، ستاره آلمانی سیتی هنوز نتوانسته این شکست را قبول کند. او به دیلی میل گفت:« اگر بخواهم به فینال پاریس فکر کنم، خیلی خیلی عصبانی و ناامید خواهم شد. قطعا این بازی را تماشا نخواهم کرد. سعی می‌کنم روز بازی فینال کار دیگری انجام دهم و واقعیت این است که هیچ چیز از درد و غم شکست از رئال کم نمی‌کند. شکست بسیار تلخی بود و فقط گذشت زمان می‌تواند در این راه به من کمک کند. فرصت بسیار خوبی برای فتح جام مهمی مثل لیگ قهرمانان داشتیم که از دست رفت.»

1710902

 

گوندوگان ادامه داد:« شاید نتوانیم بگوییم در طول بازی مرتکب اشتباهات زیادی شدیم ولی در دو دقیقه دو گل دریافت کردیم چرا که در زمان مناسب، تمرکز لازم را نداشتیم. اینجاست که باید خودمان را مقصر بدانیم.»

دیدگاه‌ها