کد خبر : 1823880 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 18:49 | 11.7K بازدید | 5 دیدگاه

کنایه کونته؛ می‌خواهیم تیم کامل آرسنال را ببریم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، باز هم به تصمیم چند ماه پیش لیگ برتر اعتراض کرد.

کنایه کونته؛ می‌خواهیم تیم کامل آرسنال را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام و آرسنال در حالی فردا شب در یک بازی بسیار حساس به مصاف یکدیگر می‌روند که قرار بود این دو تیم در تاریخ 16 ژانویه به مصاف یکدیگر بروند اما توپچی‌ها درخواست کردند که به دلیل کمبود نفرات‌شان این بازی به تعویق بیفتد. با وجود داشتن تنها یک مورد مثبت ویروس کرونا درخواست آرسنال مورد موافقت قرار گرفت؛ مسئله‌ای که نظر می‌رسد آنتونیو کونته هنوز هم بابت آن عصبانی است.

کونته پیش از دیدار فردای تیمش مقابل آرسنال در این‌باره گفت: "صحبت کردن در مورد اتفاقات گذشته فایده‌ای ندارد. مطمئناً خیلی عجیب بود که بازی ما به دلیل کووید به تعویق افتاد و آرسنال یک بازیکن مبتلا به کووید نداشت. ما یک بازی را 3-0 (به رن) باختیم زیرا لیگ برتر نمی‌خواست بازی ما را تغییر دهد در حالی‌که 9 یا 10 بازیکن مبتلا به کووید داشتیم. 
در آن زمان این اتفاق ناعادلانه بود، اما اکنون این گذشته است و ما باید روی زمان حال تمرکز کنیم و تلاش کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم."

1712690

سرمربی ایتالیایی در ادامه گفت: "فکر می‌کنم این می‌تواند فرصت خوبی برای ما باشد تا در مقابل کل تیم آنها سه امتیاز را کسب کنیم، زیرا اگر در ژانویه بازی می‌کردیم، بازیکنان زیادی نداشتند، زیرا برخی از آنها در جام ملت‌های آفریقا بودند و بعضی دیگر مصدومیت داشتند. به نظر من فوتبال فوق‌العاده است. همچنین این مسئله که هر تیمی تمام بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد، حقش است."

کونته درباره شانس تاتنهام برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز گفت: "وقتی به اینجا آمدم می‌دانستم که شرایط خوب نیست و فقط یک دیوانه می‌توانست تصور کند که ما دو هفته مانده به پایان برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا بجنگیم. باشگاه از من نخواست که برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا تلاش کنم. آنها من را انتخاب کردند تا برای بهبود شرایط تلاش خود را انجام دهم. اکنون باید افتخار کنیم که بعد از یک فصل سخت هنوز در رقابت هستیم. من با کادرفنی و بازیکنانم بسیار سخت کار کردم تا تیم را بهبود ببخشم و چیزی خلق کنم و فکر می‌کنم ما این کار را کردیم."

1693621

دیدگاه‌ها