کد خبر : 1824042 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 00:31 | 13.9K بازدید | 3 دیدگاه

اخراج در عرض 6 دقیقه و یک پنالتی؛

مدافعان آرسنال، ویرانگرتر از مگوایر!

آرسنال با اشتباهات فاحش مدافعان خود، نیمه اول دربی لندن را با دو گل به تاتنهام واگذار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دربی حساس لندن بین تاتنهام و آرسنال این بار با توجه به بحث کسب سهمیه UCL از اهمیت بیشتری برخوردار بود. دیدار معوقه دو تیم از هفته بیست و دوم لیگ جزیره در نیمه اول با اشتباهات فاحش مدافعان تیم سرخ‌پوش با پیروزی دو بر صفر شاگردان کونته به پایان رسید.

شاگردان آرتتا در حالی نیمه اول را با دو گل به حریف واگذار کردند که در کنار درخشش سون و کین، اشتباهات عجیب مدافعان، نقش زیادی در رقم خوردن چنین نتیجه‌ای داشت.

1712934

گل اول تاتنهام در دقیقه 22 توسط هری کین از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. سدریک سوارس، مدافع پرتغالی آرسنال روی یک ارسال و در تلاش برای جلوگیری از رسیدن توپ به سون، تعادل این بازیکن را به هم ریخت. تصمیم پل تیرنی در این صحنه اعلام پنالتی برای تاتنهام بود که کاپیتان سفیدپوشان آن را گل کرد.

در ادامه بازی و در چند صحنه شاهد چند برخورد عجیب بین سون و دیگر مدافع آرسنالی‌ها بودیم که در نهایت به اخراج راب هلدینگ انجامید. مدفع 26 ساله آرسنال که به نظر می‌رسید اسیر جنگ روانی مهاجم حریف شده در عرض 6 دقیقه 2 کارت زرد گرفت و ناباورانه از زمین اخراج شد. او با اجرای فنون کشتی، ضربه با دست به صورت سون و چند خطای دیگر کاملا مستحق دریافت کارت قرمز بود تا با خروجش از زمین و 10 نفره شدن تیمش شاهد گل دوم تاتنهام هم باشیم.

1712932

به این‌ترتیب باید مدافعان آرسنال را در این بازی حساس، ویرانگرتر از هری مگوایر بدانیم که این روزها به نمادی برای یک مدافع ویرانگر و خطرناک برای تیم خودی تبدیل شده است. جالب است که بدانید هولدینگ در تلاش برای اخراج شدنش (!) 4 خطا روی سون انجام داد تا یک رکورد جالب را به‌جای بگذارد.

1712933

دیدگاه‌ها