کد خبر : 1824047 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 01:53 | 24.7K بازدید | 27 دیدگاه

رئال ۶-۰ لوانته: دستگرمی برای فینال پاریس

رئال مادرید در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۶-۰ لوانته را شکست بدهد.

رئال ۶-۰ لوانته: دستگرمی برای فینال پاریس

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی که قهرمانی‌شان در رقابت‌های این فصل لالیگا را قطعی کرده‌اند و در انتظار فینال چمپیونزلیگ هستند، امشب موفق شدند با ارائه نمایشی هجومی، با شش گل حریف‌شان را درهم‌ بکوبند.

رئال بازی را هجومی آغاز کرد و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که بنزما می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او را کاردناس به هر شکل ممکن دفع کرد.
برتری رئالی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 13، فرلان مندی گل اول بازی را به ثمر رساند. روی یک حرکت از سمت چپ بود که با پاس خوب لوکا مودریچ، مندی با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه مطمئن، کار را تمام کرد.

1712947

لوانته می توانست دو دقیقه بعد کار را به تساوی بکشد اما واکنش خوب کورتوا روی ضربه گومز، دروازه رئال را نجات داد.
در دقیقه 16 همه چیز برای گلزنی والورده فراهم بود اما ضربه والی تماشایی او بعد از برخورد به تیر، عرض دروازه را طی کرد و به بیرون رفت.
فشار حملات رئال ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 19، بنزما اختلاف را به دو گل افزایش داد. این بار هم روی حرکتی از سمت چپ بود که ارسال وینسیوس را بنزما با ضربه سر تبدیل به گل کرد.
حملات رئالی ها بعد از این گل هم ادامه داشت و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانه زدن گل سوم پیش رفتند و حتی در دقیقه 30، رودریگو موفق به گلزنی شد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت. تا اینکه در دقیقه 34، همین بازیکن برزیلی گل سوم را به نام خود ثبت کرد. روی پاس مودریچ بود که رودریگو در مقابل دروازه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه ساده کار را تمام کرد.

1712948

بعد از این گل هم برتری رئالی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 45 این تیم به گل چهارم رسید. باز هم مودریچ در نقش گل‌ساز ظاهر شد و پاس خوب او را وینیسیوس با ضربه‌ای دقیق تبدیل به گل کرد تا نیمه اول با حساب 4-0 به پایان برسد.

1712949

نیمه دوم را هم رئال هجومی آغاز کرد و بازیکنان این تیم می توانستند خیلی زود به گل پنجم برسند اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی باعث شد تا این فرصت ها از دست برود.
در دقیقه 58 رئال توسط والورده به گل رسید اما این گل هم به دلیل آفساید پذیرفته نشد. حملات میزبان ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 68، وینیسیوس گل پنجم بازی را به ثمر رساند. کریم بنزما که درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، به هر ترتیب ممکن دروازه بان حریف را فریب داد و پاس در عرض او را وینیسیوس به راحتی تبدیل به گل کرد.
حتی این گل هم از فشار حملات رئال کم نکرد؛ هرچند بازیکنان لوانته هم موقعیت های خوبی روی دروازه رئال داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند.
در مقابل در دقیقه 83 رئال به گل ششم رسید. روی توپ ربایی لوکا یوویچ بود که وینیسیوس صاحب موقعیت شد و با یک پیشروی خوب و ضربه‌ای مطمئن، هت تریکش در این دیدار را تکمیل کرد. 

1712950
در دقایق پایانی رئال فرصت های خوبی برای زدن گل هفتم داشت اما نتوانست از آن استفاده کند و بازی در نهایت با همان نتیجه 6-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها