کد خبر : 1824078 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 13:32 | 7.6K بازدید | 7 دیدگاه

ولاهوویچ: حاضرم با یووه تا قعر جهنم بروم

دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، آماده است تا تمام تلاشش را برای خوشحال کردن هواداران این تیم به کار بگیرد.

ولاهوویچ: حاضرم با یووه تا قعر جهنم بروم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس این هفته در دیدار فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف اینتر رفته و با نتیجه 2-4 برابر آنها شکست خورد تا از رسیدن به جام قهرمانی این رقابت‌ها باز بماند. 
این بازیکن 22 ساله در جریان این بازی موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر رسانده و آنها را 1-2 از حریف پیش بیاندازد اما این گل برای پیروزی بیانکونری کافی نبود و آنها پس از آن گلی را از روی نقطه پنالتی دریافت کردند تا بازی به تساوی کشیده شده و به وقت اضافه برود. 
دو گل از ایوان پریشیچ در وقت اضافه این بازی باعث شده که کار برای این تیم به پایان رسیده و اینتر فاتح جام حذفی ایتالیا لقب بگیرد. به این ترتیب یوونتوس پس از 11 سال برای اولین بار هیچ جامی را در این فصل به دست نیاورد. 

 

1692684


ولاهوویچ شب گذشته با انتشار پیامی در صفحه رسمی اینستاگرامش علاقه و عزم جزم خود برای موفقیت با یوونتوس و به همراه هواداران این تیم را نشان داد. 
این بازیکن صربستانی در این باره نوشت:« چنین دیدارهایی بسیار آزاردهنده است. اما اگر یک موضوع را از این شکست یاد گرفته باشم این است که اگر لازم باشد برای بازگرداندن شما به بهشت به همراهتان به جهنم بیایم، برای این کار آماده هستم.»
ولاهوویچ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی با امضای قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو از فیورنتینا جدا شده و راهی یوونتوس شد و از آن زمان تا به حال نیز در 19 بازی هشت گل به ثمر رسانده و دو پاس گل نیز ارسال کرده است.

دیدگاه‌ها