کد خبر : 1824094 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 15:05 | 16.7K بازدید | 40 دیدگاه

وقتی دبیرکل می‌گوید تفاضل گل...

درویش: قانون گل زده در خانه حریف شائبه برانگیز است!

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید تفاوت اظهارات دبیرکل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، شائبه هایی را ایجاد می‌کند.

درویش: قانون گل زده در خانه حریف شائبه برانگیز است!

به گزارش ورزش سه، در روزهای اخیر و با بالا رفتن حساسیت لیگ، یکی از حواشی اصلی که مورد بحث سرخابی ها و سازمان لیگ قرار گرفته، موضوع تعیین قهرمانی در صورت برابر بودن امتیاز دو تیم در پایان لیگ برتر است که روز گذشته سازمان لیگ با انتشار بیانیه ای در این باره شفاف سازی کرد.

رضا درویش امروز در گفت‌وگوی امروز خود با برنامه ورزش و مردم در این خصوص اظهار داشت: ۲۹ بهمن ماه از سازمان لیگ نامه ای به ما دادند که در صورت امتیاز تساوی در بازی های پیش رو، تفاضل محاسبه می‌شود. آقای سهیل مهدی ۱۴ فروردین در یک‌ برنامه تلویزیونی گفتند ما هم مثل همه جای دنیا بحث گل در خانه حریف را نداریم. دو هفته قبل که فاصله ما با رقیب نزدیک شد ایشان گفتند بعد از اینکه امتیازات برابر شد، گل در خانه حریف محاسبه می‌شود. ۱۴ فروردین گفتند نمی‌شود و دو هفته پیش گفتند می‌شود. چهار شب پیش دبیرکل محترم آقای کامرانی‌فر در یک برنامه تلویزیونی حاضر می‌شود و می‌گوید این حرف بی اساس است و مثال هم زدند که اگر مساوی شده باشد مثل بازی رئال و منچسترسیتی می‌شود. دیروز باز هم آقای مهدی گفتند گل در خانه حریف حساب می‌شود. آیا این شائبه برانگیز نیست که هرجایی که نفعی از پرسپولیس هست، محاسبه نشود؟

او ادامه داد: به نظر شما مرجعی بالاتر از دبیرکل داریم؟ وقتی ایشان پنج شب پیش در برنامه تلویزیونی می‌گویند قانون ما این است. دیشب باز هم می‌گویند چیزی که دبیرکل گفته درست نیست. اگر بنا است دبیرکل اطلاع نداشته باشد، چطور امکان دارد؟ همه اینها را که کنار هم می‌گذاریم این شائبه برای ما به وجود می‌آید که یک فعلی در کار است که به هر شکلی تیم پرسپولیس دیگر قهرمان نشود.

مدیرعامل پرسپولیس سپس با انتقاد از داوری ها گفت: اینهمه اشتباهات داوری وجود دارد که می‌گوییم عمد نیست. در آخرین بازی ما با ذوب آهن همه کارشناس ها گفتند داور به اشتباه تک به تک شرزود را آفساید گرفت. مهم ترین موقعیتمان را از ما گرفتند. در وقت اضافه همه اذعان داشتند که داور ۲ دقیقه ۳۰ ثانیه وقت اضافه نگرفت. در بازی با هوادار ۱۰ دقیقه وقت اضافه نگرفت.

دیدگاه‌ها