کد خبر : 1824114 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 18:13 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

امیدوار به شکست صنعت نفت هستیم؛

فخرالدینی: حق ما چهارم، پنجم جدول بود

مدافع راست آلومینیوم معتقد است این تیم شایسته حضور در رده‌های بالای جدول بود.

فخرالدینی: حق ما چهارم، پنجم جدول بود

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فخرالدینی با اشاره به دیدار اخیر آلومینیوم مقابل گل‌گهر سیرجان عنوان کرد: بازی خوبی انجام دادیم و باید مثل دو دیدارمان با نساجی برنده می‌شدیم، اما شکست خوردیم. فکر نمی‌کنم امسال تیمی در سیرجان به اندازه ما مالکیت توپ، تعداد پاس و موقعیت‌هایش بیشتر از گل‌گهر شده باشد.

او ادامه داد: عملکردی که مقابل گل‌گهر داشتیم، نشان می‌دهد تیم خوبی داریم که می‌تواند تیم گردن کلفت گل‌گهر با آن همه بازیکن و بودجه را در زمین خودش عقب ببرد و موقعیت ایجاد کند.

مدافع راست آلومینیوم اضافه کرد: خدا را شکر پس از دیدار با گل‌گهر تمرینات خوبی زیر نظر کادر فنی تیم دستورات تاکتیکی لازم را انجام دادیم و ان‌شاالله بتوانیم در دیدار فردا مقابل صنعت نفت نتیجه لازم را بگیریم.

فخرالدینی در خصوص دیدار مقابل صنعت نفت ابراز کرد: فردا بازی سختی داریم و یکی از مسابقات دشوار این فصل خواهد بود ولی تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا سه امتیاز این دیدار را بگیریم.

او درباره شرایط آلومینیوم پس از حضور سید مهدی رحمتی گفت: خدا را شکر شرایط تیم ما به شکلی رقم خورد تا بتوانیم به فینال جام حذفی برسیم؛ از سوی دیگر، برد مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خیلی برای ما خوب شد و اتفاق بزرگی بود. خوشبختانه توانستیم برنده باشیم و با حضور آقای رحمتی تا فینال جام حذفی برسیم که این مسئله در روحیه بچه‌ها تاثیر گذاشت و توانستیم نمایش خوبی ارائه بدهیم.

مدافع راست آلومینیوم یادآور شد: تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا در چهار بازی باقی مانده حداکثر امتیاز را بگیریم تا یک جایگاه خوب در جدول لیگ برتر داشته باشیم. به نظرم حداقل جایگاه تیم ما در این فصل باید چهارم، پنجم باشد ولی با وجود وضعیتی که در جدول داریم، سعی می‌کنیم بهترین نتایج را بگیریم و جایگاه مناسبی به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها